printlogo


کد خبر: 246274تاریخ: 1401/2/18 00:00
بازتاب

ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.
 
 خوشحالم از اینکه تیم استقلال به رکورد 25 بازی شکست‌ناپذیر در مسابقات لیگ برتر ایران رسید، قبلاً این رکورد متعلق به تیم پرسپولیس با مربیگری علی پروین بود.
شاکری از تهران
 
کسانی که مدعی هستند پرداختن به پرونده گل‌گهر نتیجه‌ای ندارد همان‌هایی هستند که می‌گفتند جمع کردن امضا و هشتگ زدن برای سربازی مرادمند و یزدانی هیچ فایده‌ای ندارد! در حالی‌که همین همبستگی‌ها می‌تواند روی نتایج لیگ برتر اثر‌گذار باشد.
مولودی از تهران
 
هر چند تیم استقلال کار بزرگی کرد که مقابل سپاهان بازی را با تساوی به پایان رساند ولی این تیم در بازی‌های بعدی قطعاً با مشکل مواجه خواهد شد. این تیم نیاز به چند مهاجم خوب دارد چون مقابل سپاهان تنها مدافعی که گل زد محمد دانشگر بود.
حمیدرضا رضایی از اهواز
 
از تساوی و کسب تک امتیاز مقابل سپاهان بسیار خوشحال هستم چون بازی با سپاهان بازی بسیار سختی بود. این تیم تازه از مسابقات آسیایی برگشته بود و در ورزشگاه اختصاصی خودش میزبان استقلال بود. قطعاً ارزش این تساوی و تک امتیاز کمتر از برد نبود. من معتقدم تیم استقلال با اختلاف 6 امتیاز نسبت به تیم دوم، قهرمان لیگ برتر می‌شود.
امیر یونسی از تهران
 
امسال سالی است که همین امتیازات تعیین کننده قهرمان خواهد بود. ما رسماً از فدراسیون و کمیته استیناف می‌خواهیم برای رفع ابهامات زودتر رسیدگی کنند. می‌خواهیم حقی از باشگاه پرسپولیس تضییع نشود. مطمئناً دوستان در کمیته استیناف این‌بار با بررسی دقیق رأی خوبی را صادر می‌کنند.
فرهادی از تهران
 
 

 


Page Generated in 0.0061 sec