printlogo


کد خبر: 246265تاریخ: 1401/2/18 00:00
خبر

آب پاکی استقلال روی دست رقبا:
گلرهای ما فروشی نیستند
استقلال در این فصل کمترین مشکل را از بابت دروازه‌بانان خود داشته و حسین حسینی همراه با علیرضا رضایی عملکرد کاملاً قابل قبولی ارائه کرده‌اند. موفقیت حسینی موجب شد این دروازه‌بان پس از چند سال دوباره به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود و رضایی هم یکی از سنگربانان تیم امید محسوب می‌شود. آنها آنقدر خوب کار کردند که محمدرشید مظاهری در نیم فصل ترجیح داد از استقلال جدا شود.
کاملاً مشخص است در چنین شرایطی چند تیم مطرح لیگ برتری برای جذب دروازه‌بانان استقلال وارد عمل شوند و بخواهند با ارائه پیشنهادات وسوسه انگیز آنها را ترغیب به جدایی کنند ولی مسئولان باشگاه استقلال به همکاران خود در سایر باشگاه‌ها به طرق مختلف مستقیم و غیرمستقیم تأکید کرده‌اند هیچکدام از دروازه‌بانان این تیم فروشی نیستند و هم حسین حسینی و هم علیرضا رضایی فصل آینده نیز در استقلال باقی خواهند ماند چون کادر فنی روی آنها نظری کاملاً مثبت داشته و به لحاظ رفتاری هم کوچکترین مشکلی با این دو دروازه‌بان ندارند بنابراین باشگاه آنها را حفظ می‌کند و اجازه جدایی نخواهد داد.
 
چراغ سبز استقلالی‌ها به مجیدی
برای خریدهای فصل آینده پول به اندازه کافی داریم
یکی از مشکلاتی که استقلال طی دو سال گذشته با آن دست به گریبان شد، عدم توانایی مالی در خرید بازیکنان مورد نظر سرمربی خود و رفتن به سراغ گزینه های دوم و سوم در پست‌های مورد نظر بوده است. البته در فصل جاری تقریباً تمام بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی جذب شدند ولی طبیعی است اگر او بودجه بیشتری در اختیار داشت، می‌توانست بازیکنان‌ خارجی بهتری بخرد. مشکلی که ظاهراً فصل آینده تا حد زیادی وجود نخواهد داشت چون روند پذیره‌نویسی و فروش سهام استقلال و پرسپولیس ادامه پیدا می‌کند و با انجام هر مرحله از آن رقم قابل ملاحظه‌ای به حساب این دو باشگاه واریز می‌شود. این طور که خبردار شده ایم، برای خریدهای فصل آینده از همین حالا به فرهاد مجیدی چراغ سبز داده شده و مسئولان باشگاه به سرمربی تیم خودشان گفته‌اند مشکلی از بابت تأمین اعتبار لازم وجود ندارد و تابستان امسال می‌تواند برای فصل آینده تمام چهره‌های مورد نظر خود را جذب کند البته به شرطی که این بازیکنان خودشان هم برای استقلالی شدن تمایل داشته باشند.
 
قرار نیست سرمربی را عوض کنیم
هیچ تصمیمی برای انتخاب جانشین مجیدی نگرفته‌ایم
شرایط استقلال بسیار حساس است. این تیم در یک کورس فوق‌العاده جدی با پرسپولیس برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی قرار دارد. با از دست رفتن جام حذفی فتح لیگ برتر تنها مسأله‌ای است که می‌تواند موجب جلب رضایت هواداران آبی شود. آنها طی فصول اخیر بارها عناوین دوم و سوم رقابت‌های لیگ را به دست آورده‌اند و در چنین شرایطی تکرار چنین عنوان‌هایی قطعاً موجب رضایت کامل هواداران نمی‌شود ولی با وجود فضای ایجاد شده مدیران باشگاه استقلال به‌دنبال انتخاب جانشینی برای فرهاد مجیدی حتی در صورت قهرمان نشدن این تیم نیستند. 
یکی از همین مدیران صبح دیروز به خبرنگار ما می‌گفت: ما شانس اول قهرمانی در لیگ برتر هستیم و همه چیز دست خودمان است بنابراین نباید تمرکز مجموعه را با دامن زدن به چنین شایعاتی بر هم بزنیم. استقلال هیچ برنامه‌ای برای انتخاب جانشین فرهاد مجیدی ندارد و آقای آجورلو هم با تمدید قرارداد این مربی در همان روزهای ابتدایی فصل نشان داد که چقدر به کار او معتقد است بنابراین بدون توجه به حواشی جلو می‌رویم و فرهاد مجیدی نه تنها الان سرمربی ماست بلکه تنها گزینه ما برای تداوم همکاری هم محسوب می‌شود. قرار نیست استقلال به طور مداوم سرمربی‌اش را عوض کند. هواداران از مجیدی راضی هستند و با او ادامه می‌دهیم.

 


Page Generated in 0.0035 sec