printlogo


کد خبر: 246264تاریخ: 1401/2/18 00:00
خبر

 دورتموند موکوکو را می‌فروشد
بوروسیا دورتموند حاضر است یوسوفا موکوکو را در تابستان به فروش برساند. این باشگاه آلمانی به‌دنبال انتقال قرضی این بازیکن نیست، چرا که قرارداد او در سال 2023 به پایان می‌رسد و این بازیکن قصد ندارد آن را تمدید کند. به این ترتیب دورتموند او را می‌فروشد و بند خرید مجددش را هم در قراردادش خواهد گنجاند.
  
ناپولی خواهان بلوتی
ناپولی قصد دارد آندره‌آ بلوتی را از تورینو جذب کند. این مهاجم در تابستان آزاد می‌شود و ناپولی هم یک جانشین برای ویکتور اوسیمن می‌خواهد. بلوتی 28 ساله 100 گل برای تورینو و 12 گل برای تیم ملی ایتالیا به ثمر رسانده است و می‌تواند در ناپولی فصل جدیدی از فوتبال خود را تجربه کند.
 
فشار رافینیا برای رفتن 
به بارسلونا
رافینیا، ستاره لیدز، سرسختانه به‌دنبال پیوستن به بارسلونا است. او قصد دارد تیمش، لیدز را از خطر سقوط نجات دهد و بعد از آن باشگاه را تحت فشار بگذارد تا او را به بارسلونا بفروشند. این بازیکن برزیلی مدتها است که مد نظر بارسا قرار دارد و نمی‌خواهد فرصت پیوستن به این تیم را از دست بدهد.
 
میلان خواهان آسنسیو
میلان امیدوار است که مارکو آسنسیو را از رئال مادرید جذب کند. این باشگاه ایتالیایی به‌دنبال انتقال این بازیکن در تابستان است، اما مادرید می‌خواهد او را متقاعد کند که قرارداد جدیدی امضا کند. آنها پیشنهاد خوبی هم به این بازیکن داده‌اند. آسنسیو می‌خواهد 7 میلیون یورو در سال دستمزد داشته باشد، اما میلان تنها 5 میلیون یورو در سال (با در نظر گرفتن پاداش) می‌تواند به او بپردازد. با این حال میلانی‌ها بر این باورند که بخت جذب او را دارند.
 
 رانگنیک: این سه مهاجم بزرگ را می‌خواستم، اما...
رالف رانگنیک گفته که منچستر یونایتد حاضر نشد در ژانویه به حرف او گوش کند و یک مهاجم بخرد. یونایتد آنتونی مارسیال را به سویا قرض داد و میسون گرین‌وود که درگیر پرونده تعرض و تهدید به قتل است را هم از تیم کنار گذاشت. مارکوس رشفورد و ادینسون کاوانی نتوانستند در زمان‌هایی که کریس رونالدو در ترکیب نبود، جای خالی او را پر کنند. رانگنیک به این ترتیب گاهی از پل پوگبا و برونو فرناندش در خط حمله استفاده کرد. این مربی آلمانی می‌گوید که دوشان ولاهوویچ که به یوونتوس پیوست، لوییس دیاس که راهی لیورپول شد و خولین آلوارس، مهاجمی که به منچسترسیتی خواهد پیوست را زیر نظر داشته است: «پاسخ باشگاه این بود: نه، هیچ بازیکنی نمی‌تواند به ما کمک کند. اما چند بازیکن در بازار بودند: دیاس که حالا در لیورپول است، آلوارس که در تابستان به منچستر سیتی می‌رود و ولاهوویچ که در آن هنگام هنوز در فیورنتینا بود. اسامی زیادی را می‌توانم بگویم اما این سه نفر را در حال حاضر به یاد دارم.»
 
منچستر سیتی خواهان پوگبا
منچستر سیتی قصد دارد پل پوگبا را به‌صورت آزاد جذب کند. این ستاره منچستر یونایتد در تابستان و با پایان قراردادش از این باشگاه جدا خواهد شد. او ممکن است یکی از بازیکنانی شود که از نیمه قرمز منچستر به نیمه آبی آن رفته‌اند و در این صورت جنجال زیادی هم به پا خواهد کرد. پپ گواردیولا می‌خواهد خط میانی خود را تقویت کند. پوگبا در سال 2016 به یونایتد برگشت و در آن هنگام گران‌ترین بازیکن جهان شد. او حالا می‌تواند خط میانی تیم گواردیولا را بهتر سازد.
 
سوارس به بارسلونا برمی‌گردد؟
لوییس سوارس ممکن است در تابستان به بارسلونا برگردد. او در این صورت دستمزد پایین‌تری نسبت به حال حاضر دریافت خواهد کرد. بارسا البته به‌ دنبال یک مهاجم جوان و سرشناس برای خط حمله خود است اما در صورتی که در این راه نتواند بازیکن مورد نظر خود را جذب کند، سوارس بازیکن سابق تیم را به‌عنوان طرح دوم خود مد نظر دارد.
 

 


Page Generated in 0.0048 sec