printlogo


کد خبر: 246262تاریخ: 1401/2/18 00:00
والورده و کاماوینگا ستاره‌های درخشان مادرید
نسل جدید رئـــــال در راه است

چهارشنبه شب در سانتیاگو برنابئو اتفاق عجیبی رخ داد و رئال مادرید توانست بدون هافبک‌های اصلی خود بازگشت شگفت‌انگیزش برابر منچسترسیتی را کامل کند.
کاسمیرو، تونی کروس و لوکا مودریچ هر سه تعویض شده بودند وقتی سفیدها یک گل سیتی را با دو گل پاسخ دادند تا کار به وقت اضافه کشیده شود و در نهایت به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند.
 
والورده و کاماوینگا
دو بازیکن شاخص تیم در این پیروزی عالی فدریکو والورده و ادواردو کاماوینگا بودند که هیچ یک در برابر فشار اواخر بازی تسلیم نشدند. البته داستان آنها متفاوت است چون والورده در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت و بیش از 120 دقیقه برابر آبی آسمانی پوشان بازی کرد. قدرت او و بازی فیزیکی‌اش به همراه توانایی در کار با توپ برای رئال کلیدی بود تا بتواند بازی را به وقت اضافه بکشاند و به خواسته‌اش برسد.
کاماوینگا اما 15 دقیقه مانده به پایان وقت عادی مسابقه توسط کارلو آنچلوتی به زمین فرستاده شد. او به جای کاسمیرو و مودریچ در خط میانی بازی کرد و با پای چپش جادو کرد. این فرانسوی شخصیت اصلی پشت گل سوم رئال مادرید بود که حدود 40 متر توپ را حمل کرد قبل از آنکه توپ را به رودریگو گوئز بدهد و این برزیلی که دو گل اول رئال را زده بود، به کریم بنزما پاس داد. بنزما پنالتی گرفت و با گل کردن آن بازی را 3 بر یک به نفع میزبان کرد.
 
پیدایش سبایوس
بعد نوبت دنی سبایوس بود که خودش را نشان دهد. این بازیکن اسپانیایی به خاطر مصدومیتی که در المپیک توکیو برایش به وجود آمد چندین ماه از بخش اول فصل را از دست داد. به نظر نمی‌رسید بعد از خلاصی از مصدومیت هم در برنامه‌های کارلو آنچلوتی جایی داشته باشد و به ندرت به او فرصت بازی رسید.
در عین حال، در چند بازی اخیر توانایی او برای حفظ و حمل توپ به رئال مادرید کمک زیادی کرد برای اینکه مسابقاتش را کنترل کند و به پیروزی برسد. واقعیت این است که کاسمیرو، کروس و مودریچ از روی نیمکت بازگشت رویایی رئال مادرید را تماشا کردند و والورده و کاماوینگا تیم را به فینال بردند.

Page Generated in 0.0046 sec