printlogo


کد خبر: 246261تاریخ: 1401/2/18 00:00
آنچلوتی، راز مدیریت و فروتنی بازیکنان

با وجود پنج بازی باقیمانده، از جمله فینال لیگ قهرمانان، رئالی‌ها در شادی کامل به سر می‌بردند. آنها چهار هفته به پایان، قهرمان لالیگا شدند و در اروپا هم مسیری را که با غلبه بر پاری 
سن ژرمن و چلسی آغاز کرده بودند، با حذف منچسترسیتی و صعود به فینال ادامه دادند. از الان به بعد تداوم سرخوشی تا فرارسیدن فینال لیگ قهرمانان برای کسب دوگانه است. زمانی برای استراحت وجود ندارد و کارلو آنچلوتی و مردانش این را می‌دانند.
در چند روز گذشته، بسیاری از آنچلوتی راز موفقیتش در رئال مادرید فراتر از کار روزانه و کیفیت بازیکنانش را پرسیدند و او به نکاتی اشاره داشت که خیلی‌ها آنها را نادیده می‌گیرند و حتی آنها را زیر سؤال می‌برند. آنچلوتی گفت:«هیچ رازی وجود ندارد. آنچه وجود دارد فروتنی تک تک بازیکنان است. در این تیم هیچ بازیکنی فکر نمی‌کند که بهتر از دیگری است.»
همه به جز بیل خوشحالند
اگرچه برخی از بازیکنان، مانند خسوس وایخو در این فصل فرصت زیادی برای بازی نداشته‌اند اما تنها بازیکنی که در رختکن رئال مادرید ابراز نارضایتی کرده است، گرت بیل از طریق مدیر برنامه‌هایش بوده است. بارزترین نمونه فروتنی در میان بازیکنان و این طرز تفکر که هیچ کس بالاتر از تیم نیست، چهارشنبه شب و در اوایل بازی مقابل سیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رخ داد. کریم بنزما در وقت‌های اضافه پنالتی که خودش گرفته بود را با سخاوتی مثال زدنی به زننده دو گل اول رئال مادرید، رودریگو تعارف زد تا به او فرصت هت‌تریک بدهد، هر چند که بازیکن برزیلی قبول نکرد و بنزما خودش گلزنی کرد.
راز موفقیت رئال مادرید چیزی جز احترام و اعتماد متقابل میان بازیکنان نیست و همان‌طور که آنچلوتی هم گفت «اینجا موفقیت تیم بر موفقیت بازیکن مقدم است.»

Page Generated in 0.0062 sec