printlogo


کد خبر: 246253تاریخ: 1401/2/18 00:00
اسماعیلی‌فر: اگر پای نویدکیا نمی‌مانید، پای چه کسی می‌مانید؟

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع ملی‌پوش سپاهان درباره تساوی تیمش مقابل استقلال می‌گوید: «ما بعد از شش بازی سنگین به یک بازی سنگین‌تر رسیدیم. هیجان بازی هم بالا بود؛ بالاخره با تیم صدر جدول بازی داشتیم. بعد از دو سال قرار بود در حضور هواداران‌مان بازی کنیم و این هم یک وجه دیگر از فشار بازی بود. اول بازی هم یک گل دریافت کردیم و فشار چند برابری به ما وارد شد، اما خدا را شکر توانستیم جبران کنیم. در مجموع بازی خوبی بود و با توجه به شرایطی که وجود داشت نتیجه مساوی، عادلانه بود. طوری نبود که یک تیم خیلی بهتر از تیم مقابل باشد.»
او در دفاع از سرمربی تیمش این‌طور می‌گوید: «این‌ همه از مربی ما انتقاد می‌شود؛ اینها به ناحق مطرح می‌شود. چطور سال گذشته بهترین مربی ایران بود؛ سبک جدیدی داشت و همه راجع به او صحبت می‌کردند و نوید ظهور یک مربی جدید را می‌دادند؟ با یک سال تا این حد نظرات تغییر می‌کند؟ در صورتی که کمترین تقصیر را دارد و تیمش این میزان موقعیت درست می‌کند. من یک یا دو یا پنج سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و بعد می‌روم، اما محرم نویدکیا اسطوره باشگاه سپاهان است و ۹ جام برای شما بالای سرش برده است. اصلاً من مقصر هستم اما یک روزی باید پای چنین آدمی بمانید. اگر می‌خواهید پای محرم نویدکیا نمانید، پای چه کسی می‌مانید؟ سپاهان هوادارانی دارد که من از نزدیک دیده‌ام و روزهایی که به استادیوم نمی‌آمدند من حس می‌کردم. مطمئن هستم هواداران واقعی سپاهان پای محرم می‌مانند. بازیکنان می‌آیند و می‌روند؛ سپاهان چقدر بازیکن عوض کرده است. اما واقعاً اگر یک آدم منطقی باشد می‌داند سپاهان خوب بازی می‌کند.»
اسماعیلی‌فر با اشاره به رفتار نویدکیا می‌گوید: «تفکرات آقای نویدکیا این‌طور است و خودش هم چندین بار گفته است؛ دوره‌ای که مربی داد و فریاد بزند و جو بدهد گذشته است و اکثراً همه سعی می‌کنند منطق داشته باشند. او می‌خواهد یک مدل جدیدی از مربیگری را ارائه بدهد و این نیاز به زمان دارد. کسی که دومین سال مربیگری‌اش است آن هم در سپاهان عملکرد بدی نداشته است.»
اما پاسخ او به شایعه حضورش در پرسپولیس برای فصل آینده: «قراردادم پایان فصل تمام می‌شود اما تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم فقط یک تیم به من پیشنهاد داده است که بخواهم با آن قرارداد ببندم و آن هم تیم خودم سپاهان است. تا این لحظه هیچ پیشنهاد دیگری نگرفته‌ام که بگویم می‌خواهم به فلان تیم بروم. فقط سپاهان پیشنهاد داده که آن هم گفته‌ام پنج بازی تمام شود و بنشینیم درباره قرارداد و آینده صحبت کنیم.»
 

Page Generated in 0.0058 sec