printlogo


کد خبر: 246250تاریخ: 1401/2/18 00:00
واکنش

رجب‌زاده علیه تارتار 
ذوب‌آهن توقعات را برآورده نکرد
مهدی رجب‌زاده بازیکن سابق ذوب‌آهن که در مقطعی هم شایعه جایگزینی او به جای مهدی تارتار مطرح بود درباره عملکرد این تیم می‌گوید: «در یک مقطع که فشار روی ذوب‌آهن زیاد بود و هواداران اعتراض می‌کردند، این تیم توانست در چند بازی نتیجه بگیرد و خودش را جدا کرده و بالا بیاید اما چیزی که همه توقع دارند بیشتر از اینهاست چون این تیم زود شروع کرد و تکلیف سرمربی‌شان خیلی زود مشخص شد و بازیکنان مد نظر کادرفنی ذوب‌آهن جذب شدند. همه توقع داشتند که این تیم بهتر از سال گذشته نتیجه بگیرد اما متأسفانه آن‌طور که باید، نشد. در چند بازی خوب بودند و توانستند از منطقه خطر بالا بیایند. البته این تعطیلات لیگ تأثیرگذار است و باعث می‌شود تیم از روندش دور شود اما حفظ کردن آمادگی بازیکنان و ثبات به مربیان فوتبال برمی‌گردد و مربی باید بتواند بازیکنان را با برنامه‌ریزی در وضعیت خوب نگه دارد. این مسأله را هم باید گفت اینکه لیگ به ‌مدت طولانی تعطیل می‌شود، برای فوتبال حرفه‌ای بسیار بد است و فقط در فوتبال ایران چنین اتفاقی می‌افتد. هنر مربی باعث می‌شود یک تیم در هر شرایطی موفق عمل کند.»
او درباره مدعیان قهرمانی این‌طور می‌گوید: «درست است خیلی‌ها می‌گویند استقلال خوب بازی نمی‌کند اما در طول لیگ بالانشین و صدرنشین بوده و این روحیه به آنها کمک می‌کند. در مقابل پرسپولیس هم دارای بار روانی مثبت است و خوب پیش رفته است. استقلال با وجود حواشی چند وقت اخیر توانسته به ثبات برسد. از این تیم انتقاد می‌شود اما معتقدم فرهاد مجیدی در راستای رسیدن به اهدافش گام برمی‌دارد و به آن نزدیک شده است. بازیکنان به آن چیزی که کادرفنی دنبالش است عمل کرده‌اند و از روزی که مصطفی آجورلو آمد حواشی کمتر شد و تیم را توانستند مدیریت کنند. مجیدی با حضور مدیریت خوب کار را راحت‌تر جلو برده است. استقلال به هر قیمتی که شده این موقعیت را از دست نمی‌دهد. آنها در چند سال گذشته فشار روانی زیادی را تجربه کرده‌اند. رقابت استقلال و پرسپولیس تا روز آخر ادامه دارد اما استقلال باتوجه به شرایطش قهرمان می‌شود.»
 
 
واکنش مدیرعامل باشگاه پیکان
به اتهام تبانی با پرسپولیس
امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه درباره شکست ۲ بر صفر پیکان مقابل پرسپولیس و حرف و حدیث‌های بعد از شکست می‌گوید: «خیلی از مربیان بزرگ دنیا قبلاً دستیار مربی دیگری بودند و بعد هم سرمربی شدند و مقابل همان سرمربی سابق خود قرار گرفتند. متأسفانه حرف و حدیث‌هایی را که بعد از شکست ما برابر پرسپولیس ایجاد شد افراد معلوم‌الحالی مطرح کردند که همه آنها را می‌شناسند. اگر این افراد به طور رسمی درباره این موضوعات صحبت کنند، مطمئناً کمیته حقوقی باشگاه پیکان موضوع را پیگیری کرده و اقدامات حقوقی انجام خواهد داد. آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند اخلاق را از فوتبال دور می‌کنند و حرف‌های شائبه‌برانگیز می‌زنند. این حرف‌ها از فوتبال ایران به دور است. امیدوارم افرادی که حاشیه‌سازی می‌کنند دست از این کارشان بردارند.
هر آدم فوتبالی که چهار بار فوتبال دیده باشد بخوبی تشخیص می‌دهد که پیکان با تمام وجودش برای برد مقابل پرسپولیس بازی کرد. میزان دوندگی بازیکنان ما نشانگر این موضوع است. بازیکنان ما جوان هستند و تجربه ندارند. به جای اینکه قدردان زحمات باشگاهی چون پیکان باشند که برای فوتبال ایران بازیکن‌سازی می‌کند حرف‌هایی می‌زنند که اتهام است و جز حاشیه‌سازی هیچ چیز به همراه ندارد. باید قدردان زحمات مربی چون مجتبی حسینی باشیم که بازی‌ها را بخوبی آنالیز می‌کند و فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و در کنار آن از بازیکنان جوان استفاده می‌کند تا آنها باتجربه بشوند. این افراد معلوم‌الحال مشخص است به‌دنبال چه هستند اما امیدوارم فوتبال ایران روزی آنقدر اخلاق‌مدار شود که این دشمنان حاشیه‌ساز جرأت نکنند هر حرفی را به زبان بیاورند.»
او با اشاره به بازی تیمش مقابل استقلال این‌طور می‌گوید: «استقلال و پرسپولیس هر دو از تیم‌های بزرگ ایران هستند. صدر جدول هم رقابت حساس شکل گرفته است. باشگاه پیکان هم تا به ‌حال عملکرد خوبی داشته است. به ما می‌گویند چرا آن بازی که مقابل استقلال انجام دادید مقابل پرسپولیس به نمایش نگذاشتید. باید بگویم ما همان بازی را انجام دادیم اما در بازی مقابل پرسپولیس شرایط به گونه‌ای شد که شکست خوردیم. در بازی برابر استقلال بازیکنان ما در شرایط مسابقه بودند اما بعد از این دیدار لیگ تعطیل شد و کمی از شرایط مسابقه فاصله گرفتیم و این وقفه‌های لیگ به ما ضربه زده است. بازیکنان ما به‌دنبال برد پرسپولیس بودند اما باید با واقعیت‌ها کنار بیاییم. پرسپولیس پنج دوره قهرمان لیگ شده و بازیکنان باتجربه‌ای دارد. یکی از بازیکنان پرسپولیس با کل تیم ما برابری می‌کند.»
 

 


Page Generated in 0.0056 sec