printlogo


کد خبر: 240725تاریخ: 1400/10/25 00:00
گله‌گزاری یحیی و سیدجلال در مراسم معارفه
درویش معضلات و مشکلات را شنید اما قولی نداد

ایران ورزشی- چهارشنبه شب و ساعاتی بعد از مدیرعاملی احمدرضا درویش در پرسپولیس، او همراه با بیژن ذوالفقارنسب رئیس جدید هیأت ‌مدیره باشگاه و محمد علیپور دیگر عضو هیأت مدیره راهی هتل آزادی محل اردوی تیم پرسپولیس شب قبل از بازی با فجرسپاسی شدند.اما جلسه معارفه درویش به اعضای تیم مصادف شد با ابراز گلایه‌ها و طرح مشکلات متعدد تیم از سوی سرمربی و بازیکنان. در این جلسه بعد از صحبت‌های درویش، ذوالفقارنسب و محمد علیپور سیدجلال به نمایندگی از بازیکنان گفت: «شرایط ما اصلاً خوب نیست. ما این فصل فقط 20 درصد دریافتی داشته‌ایم و در شرایطی که به نیم فصل رسیده‌ایم نه باقی مطالبات‌مان پرداخت شده نه خبری از پاداش بوده. این شرایط در شأن تیم قهرمان نیست. مدیران قبلی فقط وعده دادند و رفتند. ما منتظریم هر چه سریع‌تر پول به تیم تزریق شود چون وضعیت اصلاً خوب نیست.»افشین پیروانی هم اعضای تیم را به مدیران معرفی کرد و بعد نوبت به یحیی گل‌محمدی رسید تا در حمایت از بازیکنان و تیمش مشکلات را مطرح کند. یحیی خطاب به درویش و مدیران باشگاه گفت: «آنقدر مشکلات زیاد است که نمی‌دانم از کجا شروع کنم. ما همه منتظر بودیم که پول به تیم تزریق شود اما به من پیام دادند که خودشان هم کنار رفته‌اند.»
بعد از اشاره یحیی به مشکلات مالی و سخت‌افزاری مثل نداشتن زمین تمرین، بحث ترس از استفاده از بازیکنان تاجیک و‌... درویش که در زمان شنیدن مشکلات متعدد تیم تعجب کرده و سرش را پایین انداخته بود، گفت: «من تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت و هر کاری از دستم بربیاید انجام می‌دهم تا این مشکلات را کمتر کنم. از هر جایی که بتوانم کمک مالی می‌گیرم و از شما هم حمایت خواهم کرد اما باید به من زمان بدهید و...»
در واقع درویش قول و وعده‌ای نداد، به همین خاطر بازیکنان و مربیان بعد از بازی با فجر در مصاحبه‌های‌شان روی این مشکلات تأکید کردند تا تیم مدیریتی جدید باشگاه بیشتر تحت فشار قرار بگیرد.

Page Generated in 0.0042 sec