printlogo


کد خبر: 240699تاریخ: 1400/10/25 00:00
فولاد خوزستان 2 - پدیده مشهد صفر
خارجی‌های تأثیرگذار

بازیکنان پدیده تا می‌خواستند با شرایط بازی و ورزشگاه خودشان را وفق دهند داور را دیدند که نقطه پنالتی را نشان می‌دهد. برخورد توپ به دست مجتبی بیژن در دقیقه 10 بهترین فرصت را نصیب تیم نکونام کرد تا برتری‌اش را به حریف دیکته کند. 
لوسیانو پریرا هم که معمولاً این ضربات را از دست نمی‌دهد توپ را با تور آشنا کرد. چند دقیقه بعد همین مدافع خطای دیگری انجام داد تا داور را مجاب به استفاده از کارت زرد دوم کند. پدیده حالا باید یک ساعت باقی مانده را 10 نفره ادامه می‌داد.   دقیقه 40 فولادی‌ها به گل دوم‌شان رسیدند. پاس ساسان انصاری در پشت محوطه جریمه تیم پدیده مشهد به آیاندا پاتوسی رسید و بازیکن خارجی فولاد خوزستان با شوت محکم زمینی گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند. در نیمه دوم شاگردان نکونام با اینکه فرصت‌های زیاد دیگری را از دست دادند اما آن انگیزه لازم را نداشتند و انگار به همین دو گل بسنده کرده بودند.
فولاد خوزستان: علی غلام‌زاده، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، سینا شاه‌عباسی، وحید حیدریه (68- احمدرضا جلالی)، محمد آبشک، حمید بوحمدان (78- احمد عبدالله‌زاده)، محمدرضا عباسی (46- احمد الجبوری)، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری (68- صابر حردانی)، لوسیانو پریرا (72- ساسان حسینی)
سرمربی: جواد نکونام
پدیده مشهد: سعید جلالی‌راد، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی (76- مهرداد بایرامی)، علی طاهران، حسام پورهاشم (82- محسن ربیع‌خواه)، میلاد کمندانی (62- محمد محمدزاده)، رحمان جعفری (62- مهدی شریفی)، معراج پورتقی (76- امیرحسین نعمتی) محمدعلی کاظمی
سرمربی: داود سیدعباسی
 

Page Generated in 0.0054 sec