printlogo


کد خبر: 237927تاریخ: 1400/9/3 00:00
پرسپولیس – صنعت نفت
بازگشت به عشق تماشاگر

ایران ورزشی- پرسپولیس از ساعت 18 امروز میزبان صنعت نفت آبادان است. تیم گل‌محمدی در سه بازی قبلی نبرده اما خوش‌شانس بوده که با صدر جدول فاصله نگرفته است. با این حال فشار روی کادر فنی و بازیکنان این تیم بالاست و آنها حتماً باید از این بازی خانگی برنده بیرون بیایند وگرنه واقعاً در بحران فرو رفته‌اند.
این هفته پرسپولیس دیگر مشکل دیر برگشتن ملی‌پوشان و خستگی یا ناآمادگی آنها را ندارد و با اینکه سیدجلال و سیامک نعمتی به این بازی نرسیدند اما به لحاظ فنی مشکلی برای پیروزی نخواهد داشت. مهم‌تر اینکه این هفته بعد از 21 ماه و اندی پرسپولیس مقابل هوادارانش بازی می‌کند و هر چند تعداد آنها زیاد نخواهد بود اما همان 5 هزار نفر هم می‌توانند شرایط ویژه‌ای برای این مسابقه ایجاد کنند.
در واقع مهم‌ترین اتفاق بازی امروز عصر حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی است که حتماً می‌تواند روی کیفیت بازی پرسپولیس تأثیر بگذارد و دلیل عمده‌ای شود تا این تیم راحت‌تر از نیمچه بحرانی که در آن قرار دارد بیرون بیاید.
پرسپولیس امروز مقابل تیمی قرار می‌گیرد که طی دو هفته اخیر از جا برخاسته است. صنعت نفت آبادان سه هفته ابتدایی سه باخت بد را متحمل شد، در شرایطی که سرمربی‌اش را به خاطر درگیری کرونا در اختیار نداشت اما بعد از آن یک برد خارج از خانه مقابل نساجی و تساوی با گل‌گهر شرایط نفتی‌ها را بهبود بخشیده است.
پرسپولیس و صنعت تا کنون ۲۰ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن ۱۴ برد برای سرخ‌پوشان، ۴ تساوی و ۲ برد برای طلایی‌پوشان آبادانی بوده، هر چند یک رکورد فوق‌العاده برای پرسپولیس به ثبت رسیده؛ سرخ‌ها تا کنون در ۱۰ بازی، میزبان صنعت نفت بوده‌اند که حاصل آن ۹ برد و یک تساوی بوده است.
صنعت نفت سه مصدوم قدیمی (حسن بیت‌سعید، محمود مطلق‌زاده و محمد اهل‌شاخه) و سه مصدوم جدید (حسین ساکی، فرزاد جعفری و رضا جبیره) دارد که احتمالاً هیچ‌کدام به این بازی نمی‌رسند.
ممکن است پرسپولیس در این بازی دوباره به سیستم چهار دفاعه برگردد که باید دید روی کیفیت این تیم در دفاع و حمله چه تأثیری خواهد داشت.
 

Page Generated in 0.0060 sec