printlogo


کد خبر: 237926تاریخ: 1400/9/3 00:00
خبر

تأیید مشکلات لباس‌ها
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی درباره اعتراض بازیکنان به کیفیت لباس‌های تیم گفت: «بحث لباس واقعاً در فوتبال مهم است، متأسفانه کیفیتی که قرار بود در ابتدای فصل به ما بدهند، خوب نیست و حتی رنگ لباس‌های ما مشکل دارد. فکر می‌کنم آنها در ایران تولید می‌شوند. صحبت‌هایی در این مورد داشتیم و احتمال دارد جنس، رنگ و طرح پیراهن پرسپولیس تغییر کند و مورد بازبینی قرار بگیرد. وقتی صحبت‌های هواداران را پیگیری می‌کنیم آنها هم از شکل و شمایل پیراهن‌های پرسپولیس راضی نیستند و باید هرچه سریع‌تر این تغییرات انجام شود. طبق صحبت‌هایی که داشتیم احتمالاً تا یکی دو هفته آینده لباس‌های‌مان تغییر خواهد کرد.»
 
 
سیدجلال و سیامک خارج
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری دیروز خود اعلام کرد سیدجلال و سیامک نعمتی در لیست بازی امروز نخواهند بود: «سیامک نعمتی به تازگی اضافه شده و سید‌جلال هم از ناحیه زانو مشکلاتی دارد. بعید می‌دانم آنها به این مسابقه برسند. کمال کامیابی‌نیا هم پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت برای اینکه به سطح آمادگی کامل برسد، باید بیشتر کار کرده و تمرینات اختصاصی بهتری انجام بدهد.»
 
 
تأکید روی فاصله‌گذاری
در نشست هماهنگی بازی پرسپولیس - صنعت نفت، مدیران سازمان لیگ تأکید زیادی روی فاصله‌گذاری اجتماعی داشتند تا شرایط مثل بازی استقلال و نساجی نشود. نماینده باشگاه پرسپولیس هم تأکید کرد کانون هواداران صندلی‌ها را علامت‌گذاری کرده و قرار است هواداران پرسپولیس در این بازی الگویی برای کل لیگ باشند. گفتنی است بلیت‌فروشی بازی دیروز از ساعت 14 شروع شد و آنهایی که در اپلیکیشن اوانو عضو بودند می‌توانستند بلیت‌های 50 و 80 هزار تومانی را با 30 درصد تخفیف بخرند. البته فقط نفراتی می‌توانستند برای خرید بلیت اقدام کنند که کد ملی آنها در سامانه وزارت بهداشت به عنوان دریافت کنندگان هر دو دوز واکسن ثبت شده و 15 روز هم از تزریق دوز دوم واکسن گذشته باشد.

Page Generated in 0.0047 sec