printlogo


کد خبر: 237917تاریخ: 1400/9/3 00:00
لژیونرها

اخبار متفاوت از آینده آزمون
پیشنهاد آتالانتا یا تمدید با زنیت؟
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد مدیران باشگاه زنیت پیشنهاد مبادله سردار آزمون را با مهاجم باشگاه آتالانتا داده‌اند. سایت calciomercato ایتالیا درباره وضعیت سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه نوشت: «فرصت کمی که میرانچوک در آتالانتا پیدا کرد، حاکی از خروج احتمالی او در نقل و انتقالات زمستانی است. این فوتبالیست تمایل داشته بیشتر بازی کند و این امکان می‌تواند برای او در تیم زنیت فراهم شود. طبق گزارش روزنامه روسی اسپورت اکسپرس، مدیران زنیت با باشگاه آتالانتا تماس گرفتند تا پیشنهاد مبادله بین بازیکن روسی و سردار آزمون را بدهند. قرارداد مهاجم ایرانی با روس‌ها به پایان می‌رسد و برای تسهیل بازگشت میرانچوک به خانه، او به‌عنوان جانشین برای تیم گاسپرینی پیشنهاد شده است.»
قرارداد سردار آزمون با تیم زنیت تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد. گفته می‌شود باشگاه لیون نزدیک‌ترین گزینه برای جذب این مهاجم ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی است. البته در این بین باشگاه زنیت هم تلاش خود را آغاز کرده تا شاید بتواند سردار آزمون را برای تمدید قرارداد راضی کند. به گزارش شبکه RBC روسیه، مدیران زنیت سن‌پترزبورگ به دنبال حفظ سردار آزمون هستند. بر اساس این گزارش، قهرمان 3 فصل اخیر لیگ برتر روسیه به دنبال مذاکره جدیدی با سردار آزمون در وقفه زمستانی این رقابت‌ها برای تمدید قراردادش است. زنیت آماده است تا قرارداد بلندمدتی به سردار آزمون ارائه بدهد. این در حالی است که سردار آزمون تصمیم گرفته تا در یک تیم دیگر اروپایی به فوتبالش ادامه بدهد و بر اساس اخبار برخی رسانه‌ها با یک باشگاه نیز به توافق رسیده است.
 
 
 
روز موفق مدافع تیم ملی مقابل قوزتپه
2 نجات دروازه و 2 دفع توپ به نام حسینی
در دیداری از هفته سیزدهم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در زمین خودی به مصاف تیم رده نوزدهمی قوزتپه رفت و با نتیجه تساوی یک - یک متوقف شد تا شانس رسیدن به رتبه یازدهم را از دست بدهد. در این دیدار کایسری بازی را خوب آغاز کرد و روی پاس گوستاوو و ضربه تمام کننده ایلهان پارلاک به گل رسید و نیمه نخست را با این برتری به رختکن رفت. در 45 دقیقه اول، کایسری تیم برتر میدان بود و 10 بار دروازه میهمان را برای گلزنی تهدید کرد.
اما در نیمه دوم ابتکار عمل در اختیار قوزتپه بود و توانست تیم میزبان را تحت فشار قرار بدهد تا اینکه در دقیقه 82 و روی پاس برکان امیر، این دینو ارسلان بود که توانست گل تساوی را وارد دروازه میزبان کند تا این دیدار با تساوی یک - یک به پایان برسد. در این دیدار مجید حسینی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و یک بار دیگر عملکرد خوبی در ترکیب کایسری داشت. او در این مسابقه 2 بار دروازه تیمش را نجات داد و با 2 دفع توپ و 3 تکل، روز پرکاری داشت. او همچنین یک پاس کلیدی نیز به هم تیمی‌هایش داد تا با کسب نمره 7، یکی از خوب‌های زمین باشد.
 
 
 
موقعیت متزلزل رضایی در اودلی
اوضاع کاوه مساعد نیست
کاوه رضایی که تا دو سال قبل یکی از بهترین بازیکنان لیگ بلژیک بود و حتی برای کسب عنوان آقای گلی تلاش می‌کرد، این روزها حال و روز مناسبی در اودلی ندارد و در تیم جدیدش نتوانسته به ترکیب اصلی برسد. این مسأله برای مهاجمی که زمانی با انتقال 5 میلیون یورویی به بروژ حسابی سر و صدا به راه انداخته بود، به هیچ وجه اتفاق خوبی نیست. کاوه اما تلاش می‌کند تا این شرایط را تغییر بدهد و با توجه به سال جام‌جهانی، می‌کوشد تا بتواند به اوج برسد و همچنان به تیم ملی ایران دعوت شود. باید ببینیم آیا موقعیت رضایی در اودلی تغییر می‌کند و او می‌تواند به ترکیب ثابت برسد یا نه؟
 
 
بازیکنان ایرانی در جام اوریدو
تساوی کنعانی‌زادگان برد ابراهیمی
در دور پنجم دیدارهای گروه B جام اوریدو قطر الوکره برابر ام‌صلال 3 بر یک پیروز شد. هر 3 گل الوکره را گلسون در دقایق 70، 76 و 87 به ثمر رساند. تک گل ام‌صلال هم در دقیقه 54 به ثمر رسید. امید ابراهیمی از دقیقه 60 برای الوکره وارد زمین شد. در دیگر دیدار این گروه نیز الاهلی که محمدحسین کنعانی‌زادگان را در ترکیب اصلی‌اش داشت برابر الشمال به تساوی 2 -2 رسید. گل‌های الاهلی را فرایدی در دقایق 22 و 30 زد. 2 گل الشمال هم در دقایق 36 و 90 به دست آمدند. 

Page Generated in 0.0053 sec