printlogo


کد خبر: 237894تاریخ: 1400/9/3 00:00
شفاف سازی دیرهنگام احمد مددی
یک میلیون و800 هزاردلار سود انتقال قایدی

در دوران مدیریت احمد مددی بود که مهدی قایدی به رغم مخالفت‌های گسترده هواداران این باشگاه راهی باشگاه الاهلی امارات شد. گرچه این انتقال برای باشگاه استقلال به لحاظ مالی بسیار سودمند بوده اما از بعد فنی ضررهایی به بار آورده که هنوز هم اثرات آن در شکل بازی استقلال دیده می‌شود و بعید هم هست که تا پایان این فصل بازیکنان فعلی استقلال بتوانند جای خالی این بازیکن را پر کنند. 
این جدایی برای استقلال از منظر فنی بسیار گران تمام شده و خیلی‌ها بر این باورند اگر آبی‌ها نتوانند دوباره قهرمان لیگ شوند، یکی از بزرگ‌ترین دلایلش جدایی مهدی قایدی است. بازیکنی که به خواست هواداران قرار بود تا دستیابی تیمش به یک جام قهرمانی در ترکیب آبی‌ها باقی بماند اما نظر مدیران سابق استقلال بر جدایی او بود. مدیری که حالا هر از گاهی در رسانه‌ها ظاهر می‌شود و درباره جدایی این بازیکن و سود قابل توجهی که به حساب استقلال نشسته بحث می‌کند. مددی اخیر در مصاحبه‌ای اعلام کرده باشگاه استقلال از کنار انتقال مهدی قایدی یک میلیون 800 هزار دلار سود به دست آورده است.
 این عدد در حالی از سوی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال افشا شده که او در دوران مدیریتش بر باشگاه استقلال اصرار داشت پیرامون این موضوع شفاف سازی نشود اما مددی بعد از کنار گذاشته شدن از سمتش پیرامون این موضوع توضیحات شفافی ارائه و از رقم دقیق انتقال قایدی به باشگاه الاهلی امارات رونمایی کرده است. مددی حتی مسائل جزئی‌تر را هم رسانه‌ای و اعلام کرده 970 هزار دلار از مبلغ انتقال مهدی قایدی هزینه جذب گابریل پین شده و بخشی هم به هزینه اردوی استقلال در امارات که 10 روز قبل از بازی‌ با الهلال عربستان انجام شده، اختصاص داشته است. به این ترتیب مبلغ 830 هزار دلار دیگر از حق انتقال قایدی به باشگاه الاهلی امارات باقی مانده که گفته می‌شود این مبلغ قرار است هزینه پرداخت بدهی سنگین به استراماچونی شود. باشگاه استقلال مبلغ یک میلیون و 700 هزار دلار به استراماچونی بدهکار است و حتی اگر این مبلغ نیز در حساب باشگاه استقلال باشد، باید مابقی آن نیز تأمین شده تا باشگاه استقلال از این مهلکه مالی خارج شود.

Page Generated in 0.0057 sec