printlogo


کد خبر: 237891تاریخ: 1400/9/3 00:00
سوژه

 گلایه هواداران استقلال از میثاقی
بعد از انتشار تصاویری از برخی هواداران استقلال که در جریان بازی با نساجی در حال کشیدن سیگار در ورزشگاه آزادی بودند بسیاری از هواداران این باشگاه نسبت به پخش چنین تصاویری گله کردند. 
سیاست‌گذاران برنامه فوتبال برتر اما بدون توجه به اینکه پخش چنین تصاویری تا چه اندازه ممکن است موجب دلخوری دوستداران باشگاه استقلال شود، تصمیمی اتخاذ کردند که سبب شد اغلب صفحات مجازی منتسب به باشگاه استقلال از این رفتار گله کرده و حتی مطالب بسیار تندی را علیه میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر بیان 
کنند.
 البته این واکنش تنها به ماجرای اخیر مربوط نیست و استقلالی‌ها همواره نسبت به سیاست‌های اتخاذ شده از سوی برنامه‌ریزان برنامه فوتبال برتر گله‌مند بوده‌اند که باید دید مسئولان در رده‌های بالاتر سازمان صدا و سیما آیا نسبت به این اعتراض‌ها واکنش نشان خواهند داد یا خیر؟!
 
 
آماده باش مجیدی به آقاسی
در غیاب محمدحسین مرادند، مدافع استقلال به احتمال زیاد عارف آقاسی در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گیرد.
 آقاسی از ابتدای لیگ بیست و یکم حتی یک بازی هم به طور ثابت در ترکیب استقلال به میدان نرفته و شرایط آنچنان باثباتی نداشته 
است. 
در واقع غیبت مرادمند به دلیل سرماخوردگی فرصتی طلایی در اختیار این مدافع تازه‌وارد قرار داده تا توانایی‌های خودش را به رخ مربیان استقلال بکشد.
 آقاسی فصل پیش پی در پی در ترکیب فولاد قرار می‌گرفت و جزو بازیکنانی بود که دقایق قابل توجهی در ترکیب تیم اهوازی حضور داشت اما این بازیکن با حضور در استقلال تا حدی جایگاه باثبات خود در لیگ برتر را از دست داده و تبدیل به یک مدافع نیمکت نشین شده است. 
باید دید آقاسی از فرصتی که برایش پدید آمده چطور بهره خواهد گرفت و آیا می‌تواند میخش را در ترکیب استقلال محکم به زمین بکوبد یا اینکه مجیدی را دوباره به سمت دیگر بازیکنان متمایل خواهد کرد؟!
 
 
درخواست مرادی برای جدایی تکذیب شد
بابک مرادی با استقلال به سیرجان نرفت و یک روز قبل از سفر تیمش به دلیل برخی مسائل از فهرست تیمش کنار رفت. 
با این حال مرادی قصدی برای جدایی از استقلال ندارد و این طور که برخی رسانه‌ها از جدایی قطعی این بازیکن گفته‌اند با واقعیت همخوانی ندارد. مرادی قصد دارد بعد از بازگشت استقلال از سیرجان در تمرین تیمش هم حاضر شود اما باید دید که موضوع او با مجیدی چطور حل خواهد شد.
 بعد از حضور مدیر برنامه این بازیکن در باشگاه استقلال بنا شده مشکل مرادی با فرهاد مجیدی از طریق آجورلو حل شود.
 در واقع مدیرعامل باشگاه استقلال به دنبال میانجیگری است تا شاید برای نیم فصل هم که شده روابط را میان مرادی و فرهاد مجیدی بهبود دهد. 
با شرایطی که وجود دارد احتمال اینکه مرادی نیم فصل دوم در ترکیب استقلال باشد کم است اما همه چیز به روزهای آتی بستگی دارد و باید دید در نهایت چه فعل و انفعالی میان مجیدی و مرادی رخ خواهد داد و آیا مدیرعامل می‌تواند آرامش را به استقلال برگرداند یا خیر؟!
 
 
 

 


Page Generated in 0.0037 sec