printlogo


کد خبر: 237811تاریخ: 1400/9/1 00:00
خبر

شکست سنگین وایله با عزت‌اللهی
در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم سوپرلیگ دانمارک، تیم فوتبال وایله در حالی که سعید عزت‌اللهی را مثل بازی اخیرش در ترکیب ابتدایی داشت، مقابل تیم رده چهارمی راندرز قرار گرفت. یاران عزت‌اللهی که قبل از فیفا‌دی در سوپرلیگ دانمارک به برتری رسیده بودند، در دیدار این هفته مقابل راندرز نتوانستند کاری از پیش ببرند و با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شدند.
سعید عزت‌اللهی در دیدار مقابل راندرز تا دقیقه ۹۰ در زمین بود. تیم فوتبال وایله با شکست سنگین مقابل راندرز که دوازدهمین باخت آنها بود، ۸ امتیازی ماند و در رده دوازدهم جدول سوپرلیگ دانمارک ایستاد.
 
 
فاینورد با جهانبخش زوله را له کرد
در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ اردی‌ویژه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که علیرضا جهانبخش را برای دومین مسابقه پیاپی در ترکیب اصلی نمی‌دید، در ورزشگاه د کویپ روتردام به مصاف زوله قعرنشین رفت. تیم فوتبال فاینورد با 4 گلی که در نیمه اول بازی مقابل زوله به ثمر رساند، به پیروزی ۴ بر صفر خانگی مقابل زوله دست یافت تا ۲۸ امتیازی شود و در رتبه دوم جدول لیگ اردی‌ویژه هلند قرار بگیرد. علیرضا جهانبخش که تا پیش از دیدار این هفته در ۹ مسابقه به میدان رفته و علی‌رغم ناکامی در گلزنی 2 پاس گل داده بود، در بازی مقابل زوله از دقیقه ۶۷ به ترکیب فاینورد اضافه شد. ستاره ایرانی فاینورد پس از حضور تعویضی در مسابقه هفته گذشته لیگ اردی‌ویژه هلند مقابل آلکمار، در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان برای تیم ملی به میدان رفت.
 
 
لوئیز همیلتون فاتح مسابقه بزرگ قطر
لوئیز همیلتون، راننده تیم مرسدس با پیروزی در مسابقه بزرگ قطر فاصله‌اش با مکس فرستاپن در رده‌بندی رانندگان را به هشت امتیاز کاهش داد. همیلتون مسابقه را از خط اول شروع کرد و توانست برتری‌اش را تا خط پایان حفظ کند. فرستاپن با وجود اینکه در رده هفتم بود، خودش را تا رده دوم بالا کشید و بعد از همیلتون از خط پایان گذشت. در پایان مسابقه امروز فرستاپن 5/351 امتیاز و همیلتون 5/343 امتیاز دارد. همیلتون بعد از موفقیت در پیست دوحه گفت که برای دو مسابقه باقی‌مانده فصل که سرنوشت قهرمانی را تعیین خواهد کرد، کاملاً آماده است. فرستاپن هم درباره سرنوشت قهرمانی گفت: «رقابت تا لحظه آخر فشرده خواهد بود، ولی این هیجان را بیشتر می‌کند. پیست دوحه جذاب بود و از راندن در آن لذت بردم.» راننده هلندی امیدوار است در این فصل برای اولین بار قهرمان جهان شود، ولی آمادگی هفته‌های اخیر همیلتون کار او برای حفظ رتبه نخست را خیلی سخت کرده است. دو مسابقه آخر فصل به ترتیب در عربستان و امارات (ابوظبی) برگزار خواهد شد.

Page Generated in 0.0056 sec