printlogo


کد خبر: 237781تاریخ: 1400/9/1 00:00
فرهاد برای بازی با تیم امیر تفکر جدید دارد
فراخوان بازیکنان در روز تعطیل توسط مجیدی!

با وجود اینکه طبق برنامه کادر فنی استقلال، تمرینات این تیم در روز بعد از ریکاوری تعطیل است اما با تصمیم فرهاد مجیدی، دیروز یک جلسه فنی با حضور تمامی بازیکنان در ورزشگاه آرارات انجام شد. در این تمرین، فیلم بازی استقلال با نساجی به نمایش گذاشته شد و کادر فنی از جوانب مختلف به آنالیز این مسابقه برای بازیکنان پرداختند. 
سپس بازیکنان داخل زمین چمن آرارات تمرینات سبک تاکتیکی را انجام دادند تا برای مسابقه هفته ششم آماده شوند. استقلال در دو بازی گذشته هیچ گلی به ثمر نرسانده و دو تساوی کسب کرده و به نظر می‌رسد مجیدی برای آمادگی هرچه بیشتر شاگردانش تصمیم گرفته تمرین را تعطیل نکند تا بازیکنان آمادگی بهتری برای حضور در بازی‌ها پیدا کنند. تیم استقلال روز چهارشنبه مقابل گل‌گهر سیرجان قرار خواهد گرفت. به همین خاطر مجیدی و شاگردانش باید روز سه‌شنبه تهران را به مقصد سیرجان ترک کنند. در دو بازی اخیر مجیدی از بازیکنانش به خاطر فرصت‌سوزی اصلاً راضی نیست. 
بر خلاف فصل پیش که مهاجمان استقلال خوب کار کردند اما در فصل جاری استقلال نتوانسته در این زمینه درست عمل کند و به همین دلیل استقلال از نظر تفاضل گل در شرایط خوبی نیست. آنها به خاطر زدن گل‌های کمتر نیز صدر جدول را به تیم آلومینیوم اراک دادند! همین نکته باعث شده تا فرهاد مجیدی سنت‌شکنی کرده و تعطیلی استقلال را لغو کند و از شاگردانش بخواهد که در تمرین حاضر شوند تا در مورد بازی استقلال و نساجی با هم جلسه‌ای برگزار کنند. در این نشست نقاط ضعف استقلال مورد آنالیز قرار گرفت و به طور حتم در بازی بعدی مجیدی تغییراتی را در ترکیب استقلال ایجاد می‌کند و به دلیل همین تغییرات هم سیستم استقلال عوض می‌شود. این تغییرات به احتمال زیاد در خط هافبک و حمله خواهد بود. به طور حتم تیم گل‌گهر سیرجان از رقبای قبلی استقلال سرسخت‌تر است و قلعه‌‌نویی دوست ندارد در خانه به تیم فرهاد ببازد، برای مجیدی هم این بازی مهم است و می‌تواند طلسم مساوی‌های استقلال را بشکند. استقلال اگر ابتدای فصل امتیاز از دست بدهد، به طور حتم در ادامه کارش سخت می‌شود و از قهرمانی دور خواهد شد. در چنین شرایطی فرهاد فقط به دنبال رفع اشکالات هفته‌های پیش است.

Page Generated in 0.0046 sec