printlogo


کد خبر: 237780تاریخ: 1400/9/1 00:00
پسر مو فرفری چه سرنوشتی دارد؟
مرادی برگشت و تمرین کرد

 
عدم حضور بابک مرادی در تمرین روز شنبه استقلال حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد. 
مرادی به محل تمرین رفت اما از سوی فرهاد مجیدی مجوز حضور در تمرین را پیدا نکرد. درباره او شایعات زیادی مطرح شد اما بعد مشخص شد که مرادی به خاطر سرماخوردگی در تمرین حضور نداشته است. از این‌رو این هافبک تهاجمی دیروز به محل تمرین رفت و با بهبودی حالش توانست در تمرین استقلال حضور پیدا کند.
مرادی همپای سایر بازیکنان آیتم‌های تمرینی را پشت سر گذاشت تا شایعات درباره‌اش از بین برود. این در حالی است که گفته می‌شود مرادی از شرایطش در استقلال راضی نیست و نیمکت‌نشینی‌های متوالی باعث شده تا تصمیم به جدایی از جمع آبی‌ها بگیرد.
 البته او به طور رسمی این مسأله را تأیید نکرده و مسئولان استقلال نیز موضع خاصی در این خصوص نداشته‌اند. هرچه که هست مرادی فعلاً در تمرینات استقلال حضور دارد و کارش را دنبال می‌کند تا شاید فرصتی برای بازی کردن در ترکیب نصیبش شود. مرادی به دلیل چهره خاصی که داشت از روز اول در تمرینات زیر ذره‌بین رسانه‌ها بود. 
موهای فرفری این بازیکن باعث می‌شود عکاسان ورزشی زیاد به زحمت نیفتند و حتی سوژه خود را از راه دور شکار کنند اما این پسر مو فرفری و بازیگوش استقلال در فصل جاری مورد بی‌توجهی فرهاد قرار گرفته است و همین نکته باعث شده تا مرادی قصد جدایی داشته باشد، جدایی‌ای که بیشتر به شکل غرغر کردن خودش را نشان داده و هنوز هیچ چیز علنی نشده است. 
مرادی روز شنبه توسط فرهاد اجازه تمرین پیدا نکرد اما دیروز توانست در بین استقلالی‌ها قرار بگیرد و با آنها تمرین کند. مرادی فصل پیش خوب برای استقلال بازی کرد و دقایقی که در زمین حضور داشت مؤثر بود اما در فصل جاری بعد از گذشت پنج هفته از پسر مو فرفری خبری نبود و حالا هم اختلافی با کادر فنی پیدا کرده که کار او را در ادامه سخت‌تر می‌کند.

Page Generated in 0.0043 sec