printlogo


کد خبر: 237775تاریخ: 1400/9/1 00:00
شرایط وخیم هالک هوگان اسطوره کشتی کج

 هالک هوگان، اسطوره کشتی کج شرایط جسمانی وخیمی دارد. هوگان 68 ساله که از نظر خیلی‌ها بزرگترین قهرمان تاریخ کشتی کج به حساب می‌آید و بیش از 35 سال دوران حرفه‌ای باشکوهی داشته، نقش پررنگی در معرفی مسابقات جهانی کشتی کج و ایجاد محبوبیت برای این رشته ایفا کرده است.
حالا ریک فلر، همدوره هوگان با انتشار عکسی از هوگان در اینستاگرام که نشان می‌دهد آن هیکل تنومند و پرقدرت تا چه حد ضعیف و ناتوان شده، از بیماری شدید او خبر داده است.
هالک هوگان و فلر در روزهای شکوه و قدرت خود رقابت و خصومت شدیدی با یکدیگر داشتند اما آنطور که رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند، در سال‌های اخیر خیلی به هم نزدیک شده بودند و با وجود مشکلات جسمی هالک ارتباطشان حفظ شده بود. فلر که سابقه 16 قهرمانی جهان دارد، گفته رابطه دوستی‌شان آنقدر قوی است که وقتی خودش بیمار شده و به بیمارستان رفته، هالک برای دیدنش مسافت خیلی دوری را طی کرده است.
فلر 72 ساله گفت: «وضعیت جسمانی او اصلاً خوب نیست اما ارتباطش با من را حفظ کرده. ما در خوشی و ناخوشی کنار هم هستیم. وقتی در بیمارستان بودم با چه سختی خودش را رساند تا من را ببیند. هالک فوق‌العاده است، جیمی هارت هم همینطور. آمدن آنها را متوجه نشدم و آنها را ندیدم چون در کما بودم اما آنها تلاششان را کردند. این کارها خیلی ارزش دارد.»
فلر درباره شرایط بدنی هوگان به جزییات اشاره نکرد اما دختر هوگان، بروک، فاش کرد این عضو انجمن مشاهیر کشتی کج، در یک دهه اخیر 25 عمل جراحی داشته. این را هم اضافه کرد دارنده 12 قهرمانی جهان حس خوبی دارد و هنوز روزی دو بار در سالن بدنسازی به فعالیت می‌پردازد.
هوگان در سال‌های ورزش حرفه‌ای خود با برخی اسطوره‌های کشتی کج مانند آندره د جایت، آندر تیکر و صخره (دواین جانسون معروف به راک) مبارزه کرده است.
او همچنین به همراه کوین نش و اسکات هال مسابقات کشتی «نظم نوین جهانی» را ترتیب داد که در اواخر دهه 90 میلادی به یک برند معتبر تبدیل شد.
 

Page Generated in 0.0041 sec