printlogo


کد خبر: 237772تاریخ: 1400/9/1 00:00
خبر

ریاست زهرا نعمتی در کمیسیون ورزشکاران پارالمپیک
زهرا نعمتی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.
 اولین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک با حضور اکثریت اعضا و در محل کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد. در این نشست زهرا نعمتی، سمیرا ارم، جواد حردانی، داود علی پوریان، صادق بیگدلی، احمدرضا شاه‌حسینی و صادق کلهر حضور داشتند و سجاد محمدیان و غلامرضا رحیمی غایب بودند. در این نشست با انتخاب اعضای حاضر زهرا نعمتی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران و صادق بیگدلی به عنوان دبیر این کمیسیون معرفی شدند. همچنین مقرر شد در نشست آتی دبیر این کمیسیون نیز معرفی شود.
 
 
تاشکند میزبان بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵ آسیا
کمیته پارالمپیک آسیا پس از بررسی پیشنهادهای دریافت شده از سوی کمیته‌های ملی پارالمپیک آسیا، نهایتاً تاشکند ازبکستان را به عنوان میزبان بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵ انتخاب کرد. کمیته پارالمپیک آسیا پس از بررسی پیشنهادهای دریافت شده از سوی کمیته‌های ملی پارالمپیک آسیا، نهایتاً تاشکند ازبکستان را به عنوان میزبان بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵ انتخاب کرد.
 کمیته پارالمپیک ازبکستان که مورد حمایت وزارت گردشگری و ورزش این کشور هم هست، درخواست میزبانی این رویداد را برای اواخر ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر ۲۰۲۵ ارائه کرد. رئیس کمیته پارالمپیک ازبکستان هم در این خصوص گفت: «این اتفاق لحظه بسیار مهمی برای جنبش پارالمپیک در ازبکستان است. 
ما یک کشور در حال پیشرفت هستیم و موفق شده‌ایم تعداد ورزشکاران و مدال‌هایمان را در بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک به تدریج افزایش دهیم. میزبانی بازی‌های جوانان در سال ۲۰۲۵ نشان از تعهد ما برای توسعه نسل‌های آینده در ورزش‌های پارالمپیکی دارد و بسیار خرسندیم از اینکه میزبان بهترین ورزشکاران جوان منطقه در آسیای میانه خواهیم بود.»
 
 
 
حضور قالیباف در مراسم رونمایی از سردیس طلایه‌داران بازی‌های آسیایی 
مراسم رونمایی از سردیس طلایه‌داران بازی‌های آسیایی و مدال‌آور پارالمپیک صبح روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
این مراسم که از ساعت 10 صبح الی 12 ظهر روز سه‌شنبه دوم آذر ماه با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و جمعی از معاونین، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی، پیشکسوتان، قهرمانان و اصحاب رسانه برگزار می‌شود از سردیس علی باغبانباشی، تیمور غیاثی، میررسول رئیسی، هوشنگ کارگرنژاد و مدال‌آور پارالمپیک کشورمان راضیه شیرمحمدی رونمایی می‌شود.

 


Page Generated in 0.0043 sec