printlogo


کد خبر: 237771تاریخ: 1400/9/1 00:00
پیگیر استخدام در ارگان‌های دولتی هستم
جوانمردی: قصد خداحافظی ندارم

دارنده مدال طلای پاراتیراندازی بار دیگر از تأخیر در استخدام قهرمانان گلایه کرد. ساره جوانمردی دارنده مدال طلای پارالمپیک در این ‌باره گفت: «هنوز هیچ اتفاقی در بحث استخدام رخ نداده و همچنان منتظر اصلاح قانون و استخدام در ارگان‌های دولتی هستم. البته شنیده‌ام که در برخی از استان‌ها این اتفاق افتاده و امیدوارم که برای من رخ بدهد. امیدوارم که این قانون به خوبی اجرا شود و مشکل ورزشکاران پارالمپیکی حل شود.»
 ساره جوانمردی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از سوی فدراسیون جانبازان ادامه داد: «طبیعی است که برگزاری چنین مراسمی از سوی فدراسیون روحیه مضاعفی را می‌دهد و وقتی ورزشکار متوجه می‌شود که تلاشش دیده شده انگیزه دوباره‌ای برای ادامه تمرینات به دست می‌آورد و با روحیه خوبی برای مسابقات آینده آماده می‌شود.»
 او درباره زمان شروع تمرینات تیراندازی گفت: «قرار است تمرینات از آذر شروع شود، البته اینکه چه تدارکاتی برای آمادگی بهتر تیراندازان پیش‌بینی شده را در جریان نیستم و منتظر شروع تمرینات هستم تا در ۱۱ ماه باقی‌مانده خود را برای بازی‌های پاراآسیایی چین آماده کنم.» او همچنین درباره شایعات مطرح شده درباره خداحافظی از دنیای قهرمانی گفت: «فعلاً چنین قصدی را ندارم و با قدرت در حال پیگیری تمریناتم برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی چین هستم.»

Page Generated in 0.0045 sec