printlogo


کد خبر: 237752تاریخ: 1400/9/1 00:00
لژیونرها

برد شارلروا، رکورد چپ‌پای ایرانی
قلی‌زاده 100 تایی شد
در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم ژوپیلرلیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا در حالی که برای پنجمین بازی پیاپی علی قلی‌زاده را به‌عنوان وینگر راست در ترکیب داشت، در ورزشگاه یان بریدل به مصاف سرکل بروژ رده هفدهمی رفت. یاران قلی‌زاده که پس از کسب سه پیروزی پیاپی در دیدار اخیرشان شکست خورده بودند، دوباره توانستند به روند خوب گذشته برگردند و در دیدار خارج از خانه مقابل سرکل بروژ به برتری ارزشمندی دست پیدا کنند. شارلروا تا دقیقه ۸ بازی مقابل سرکل بروژ دو گل به ثمر رساند و همین گل‌ها را تا لحظات پایانی مدیریت کرد اما لحظاتی بعد از اینکه علی قلی‌زاده در دقیقه ۸۸ تعویض شد، آنها یک گل مقابل سرکل بروژ دریافت کردند.
شارلروا با پیروزی ۲ بر یک برابر سرکل بروژ که هفتمین برد آنها در فصل جاری ژوپیلرلیگ بلژیک بود، ۲۶ امتیازی شد تا در فاصله یک امتیازی تیم‌های دوم و سوم جدول و همچنین به‌خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به میشلن رده چهارمی، در جایگاه پنجم بایستد و به حضورش در جمع مدعیان ادامه بدهد. علی قلی‌زاده، ستاره ایرانی شارلروا مقابل سرکل بروژ یک شوت داخل چارچوب، یک شوت خارج از چارچوب، یک دریبل موفق، ۵۶ لمس توپ، ۳۰ پاس با دقت ۷۱ درصدی، سه پاس کلیدی، یک سانتر، 7 توپ بلند صحیح و 4 برتری در دوئل‌های زمینی داشت.
علی قلی‌زاده پس از دو حضور ثابت در دیدارهای مرحله مقدماتی جام‌جهانی و گلزنی در دیدار 5 روز قبل مقابل سوریه، این‌بار نیز در ترکیب شارلروا قرار گرفت و برابر سرکل بروژ بازی کرد. ملی‌پوش ایرانی شارلروا در 4 مسابقه اخیرشان در ژوپیلرلیگ بلژیک سه گل به ثمر رسانده بود اما برابر سرکل نتوانست به این روند خود ادامه بدهد. البته قلی‌زاده با حضور در این دیدار به رکورد 100 بازی برای شارلروا رسید. او که سال 2018 پیراهن این تیم بلژیکی را پوشید، حالا یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان شارلروا محسوب می‌شود. شارلروا با 7 پیروزی، ۵ مساوی و ۳ شکست در فصل جاری ژوپیلرلیگ بلژیک 26 امتیاز به دست آورده و در رده پنجم جدول قرار گرفته است. این تیم امیدوار است با ادامه درخشش بتواند سهمیه اروپایی کسب کند.
 
 
برد گوریتساتمجید از دلفی 
تیم فوتبال گوریتسا در دیداری از هفته پانزدهم لیگ برتر کرواسی در خانه اسلاون به مصاف این تیم رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیده و وضعیت خود را در جدول رده‌بندی سر و سامان بدهد. یونس دلفی بازیکن ایرانی گوریتسا در این دیدار 77 دقیقه در زمین حاضر شد تا بیشترین دقایق حضورش در ترکیب گوریتسا در این فصل را به ثبت برساند. البته دلفی در این مسابقه در پست وینگر به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی را به نمایش گذاشت. یکی از نشریه‌های کرواسی نیز در مطلبی با تیتر «یونس دلفی یک شگفتی بزرگ در خط حمله گریتسا برای بازی با لکوموتیو» از عملکرد این بازیکن ایرانی تمجید کرد و در ادامه نوشت دلفی به احتمال فراوان سورپرایز ادامه‌دار گوریستا در خط حمله و در دیدار هفته بعد برابر لکوموتیو زاگرب خواهد بود.
 
 
ادامه نیمکت‌نشینی کاوه در بلژیک
در یکی از بازی‌های هفته پانزدهم ژوپیلرلیگ بلژیک، تیم فوتبال لوون در حالی که کاوه رضایی را مثل دیدارهای اخیرش در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، در استادیوم دِن دریف به مصاف تیم رده شانزدهمی سِراینگ رفت. یاران رضایی در دیدار مقابل سِراینگ باخت سنگینی را متحمل شدند. لوون در دیدار خانگی مقابل سِراینگ با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا ۱۷ امتیازی بماند و نتواند از رتبه چهاردهم جدول ژوپیلرلیگ بلژیک بالاتر برود. کاوه رضایی، مهاجم ایرانی لوون که پس از دو مسابقه نیمکت‌نشینی در مرحله مقدماتی جام‌جهانی مقابل لبنان و سوریه امیدوار بود برابر سِراینگ به میدان برود، تا پایان مسابقه جزو نفرات ذخیره تیمش حضور داشت.
 
 
شکست سنگین سانتاکلارا بدون محبی
در چارچوب مسابقات مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی پرتغال، سانتاکلارا در حالی که محمد محبی را در فهرست نفراتش نداشت، مقابل تیم براگا قرار گرفت. یاران محبی که جزو تیم‌های پایین جدولی لیگ برتر پرتغال هستند، در دیدار حذفی مقابل براگا نیز نتوانستند به برتری برسند و شکست سنگینی را متحمل شدند و برابر براگا با نتیجه عجیب ۶ بر صفر مغلوب شدند تا نتوانند به جمع ۱۶ تیم نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

Page Generated in 0.0048 sec