printlogo


کد خبر: 236076تاریخ: 1400/7/22 00:00
خبر

 اخراج سرمربی تیم ملی فوتبال امارات 
رسانه‌های اماراتی از جمله الاتحاد اعلام کردند فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال تساوی خانگی تیم ملی برابر عراق در چارچوب دیدارهای گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 تصمیم به برکناری فن مارویک هلندی گرفته است.
بر اساس این گزارش‌ها، اخراج فن مارویک از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال امارات به زودی به صورت رسمی اعلام می‌شود. شبکه ورزشی ابوظبی نیز گزارش داد فدراسیون فوتبال امارات با فن مارویک برای فسخ قراردادش به دنبال کسب نتایج ضعیف به توافق رسیده است.
سایت «اسپورت» امارات خبر داد که در همین رابطه دو گزینه داخلی برای جانشینی فان مارویک روی نیمکت مربیگری امارات مطرح شد. گزینه اول مهدی علی، سرمربی شباب الاهلی دبی است که سابقه مربیگری در تیم ملی امارات را دارد.
گزینه دوم برای مربیگری در تیم ملی امارات، عبدالعزیز العنبری، سرمربی شارجه است. امارات یکی از رقبای ایران در انتخابی جام جهانی 2022 است. شاگردان اسکوچیچ در بازی رفت مقابل امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.
 
 
از سوی فدراسیون فوتبال عراق انجام می‌شود
مذاکره با ادووکات برای اخراج برخی بازیکنان
فدراسیون فوتبال عراق با سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال این کشور برای اخراج تعدادی از بازیکنان این تیم مذاکره می‌کند. به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، دیروز(چهارشنبه) فدراسیون فوتبال عراق تصمیم گرفت تا درباره ناکامی تیم ملی این کشور در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 به تبادل‌نظر بپردازد. عدنان درجال، رئیس فدراسیون فوتبال عراق نیز گفت: «پس از کسب نتایج نامطلوب و نمایش دور از انتظار تیم ملی فوتبال عراق در دیدارهای انتخابی جام جهانی 2022 تصمیم گرفتیم تا برخی بازیکنان کنونی را کنار بگذاریم و در این مورد با دیک ادووکات (سرمربی) مذاکره خواهیم کرد.» او همچنین تأکید کرد: «درخواست من تغییر برخی بازیکنان پس از ارائه سطح فنی ضعیف در چهار دیدار اخیر با هدف بهبود کیفیت تیمی است. پیشنهاد ما جایگزینی بسیاری از بازیکنان تیم فوتبال امید به دنبال نمایش درخشان در رقابت‌های غرب آسیا در عربستان خواهد بود. ادووکات بازی‌های تیم امید عراق را دنبال کرده است و از بازیکنان شناخت دارد.»

Page Generated in 0.0054 sec