printlogo


کد خبر: 235955تاریخ: 1400/7/20 00:00
سالن کنفرانس

در ۱۰ بازی گذشته نشان دادیم تیم بسیار خوبی هستیم
بیرانوند: نقاط ضعف کره را می‌شناسیم
علیرضا بیرانوند در نشست خبری پیش از دیدار ایران با کره جنوبی گفت: «این بازی خیلی سخت است. کره نشان داده همیشه مقابل ایران بازی خیلی سختی داشته و برای هر دو تیم سخت است. در 10 بازی گذشته نشان دادیم تیم بسیار خوبی هستیم.»
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال تأکید کرد: «صددرصد برای برد می‌رویم و می‌خواهیم از این میزبانی استفاده کنیم. کره جنوبی بازیکنان خوب و بزرگی دارد که در لیگ‌های معتبر دنیا بازی می‌کنند. با آنالیز خوبی که داشتیم، نقاط ضعف و قوت حریف را می‌شناسیم و امیدوارم با گرفتن سه امتیاز، مردم را خوشحال کنیم.»
در دوره گذشته انتخابی جام جهانی علیرضا بیرانوند توانست در بیشتر بازی‌ها دروازه ایران را بسته نگه دارد. آیا فکر می‌کند در این دوره هم موفق به این کار شود؟ او به این سؤال اینطور پاسخ داد: «آمار تیم ملی در کلین‌شیت، برای کل تیم است و برای من نیست. همه از بازیکنان گرفته تا کادر فنی و تدارکات و ماساژور تیم سهم دارند. در دور قبلی در 12 بازی بدون گل خورده به روسیه رسیدیم و این دوره هم، همه خوب بودیم و امیدوارم این مسأله تداوم داشته باشد. این کلین‌شیت برای همه تیم و حتی دروازه‌بان‌های دیگری است که به تیم ملی دعوت می‌شوند. تمام تلاشم این است که پاسخ اعتماد کادر فنی را بدهم و دروازه تیم ملی را بسته نگه دارم. امیدوارم این روند را تداوم ببخشیم.»
 
 
بنتو: اینکه در گذشته چه اتفاقی افتاده است به ما ارتباطی ندارد
عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه مسأله خوبی نیست 
پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران درباره اهمیت سه امتیاز بازی با ایران در پاسخ به این سؤال که رسانه‌های کره‌ای به طلسم پیروز نشدن کره جنوبی در ورزشگاه آزادی اشاره کرده‌اند و آیا او می‌تواند این طلسم را بشکند، گفت: «اینکه در گذشته چه اتفاقی افتاده، برای گذشته است و به ما ارتباطی ندارد. می‌دانیم بازی سختی داریم اما این یک تیم متفاوت و یک بازی متفاوت است و ایران هم می‌داند این یک بازی متفاوت خواهد بود.»
سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی درباره اینکه حضور تماشاگران در بازی فردا ممنوع شد و آیا برای تیم او بازی مقابل تماشاگران ایرانی سخت‌تر بود یا تفاوتی برای آنها نداشت، تأکید کرد: «قطعاً این موضوع تأثیر می‌گذارد. این مسأله خوب نیست و فوتبال برای تماشاگران است. ما همه در تمام ابعاد زندگی روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم اما فوتبال برای هواداران است و امیدوارم هواداران فوتبال را در تمام ورزشگاه‌ها از آزادی تا سایر ورزشگاه‌ها ببینیم. اکنون این قوانین وضع شده است تا بازی بدون تماشاگر برگزار شود اما امیدوارم هر چه زودتر تماشاگران را در ورزشگاه‌ها ببینیم.»
 
 
بازیکن کره جنوبی:
ایران تیم بسیار قدرتمندی است
جوونگ وویونگ، در نشست خبری پیش از دیدار با ایران حاضر شد. از او درباره اهمیت مسائل دفاعی در این بازی پرسیدند. وویونگ گفت: «در هر بازی کارهای دفاعی اهمیت دارد. همانطور که می‌دانید بازیکنان خط حمله ایران خوب هستند. تمرکز می‌کنیم که در 90 دقیقه توان بالایی داشته باشیم، چون ایران و کره جنوبی تیم‌های مهم این گروه هستند.»
او درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی اینطور توضیح می‌دهد: «ایران تیمی بسیار قدرتمند و از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی بسیار خوب است و سازماندهی خوبی دارد. آنها بازیکنان خوبی دارند و از نظر فنی و تکنیکی در شرایط خوبی به سر می‌برند. خودمان را طبق شرایطی که ایران دارد، آماده کرده‌ایم.»
 

 


Page Generated in 0.0045 sec