printlogo


کد خبر: 235953تاریخ: 1400/7/20 00:00
طوری برخورد می‌کنید انگار مقابل امارات باختیم
اسکوچیچ: به تیم خودم باور دارم

مسابقه ایران – کره جنوبی، یکی از مهم‌ترین مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر است. دراگان اسکوچیچ در آزادی باید تیمش را مقابل این رقیب دیرینه صف‌آرایی کند. اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی درباره این رویارویی گفت: «بازی خیلی مهمی داریم. بعد از بازی مقابل امارات، انگیزه ما بیش از پیش شده است و حالا انتظار یک بازی سخت مقابل کره را داریم اما به تیم خودمان هم اعتماد دارم و باید بگویم بازیکنانم بسیار آماده هستند و شرایط خوبی داریم. جو خوبی بر تیم حاکم است و آماده بازی با کره هستیم. من به تیم خودم باور دارم، همینطور به کاری که انجام می‌دهیم. این اطمینان را در خودمان می‌بینیم که بازی خوبی را با حفظ کسب نتیجه انجام دهیم.»
اسکوچیچ از انتظارات بالایی که از او می‌رود که انتقادهایی که علی‌رغم کسب 10 برد از 10 مسابقه از او شده است، گلایه دارد. او در پاسخ به این نقدها اینطور گفت: «دقیقاً نمی‌دانم انتظار هواداران چیست. اینطور به نظر می‌رسد که ما مقابل امارات شکست خوردیم و بد هم بازی کردیم! این را می‌دانم که امکان نداشته از 10 بازی که سرمربی تیم ملی ایران بودم، 12 برد کسب کنم. با این حال من همیشه دوست دارم تیمم چشم‌نواز بازی کند و به نتیجه هم برسد. می‌دانم که خیلی از آنهایی که این انتقادها را دارند، چشم به جایگاه سرمربیگری تیم ملی دارند اما باید به آنها بگویم زمان خوبی را برای این انتقادها در نظر نگرفته‌اند.»
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه کدام بازیکن کره جنوبی را باکیفیت‌ترین بازیکن این تیم می‌داند، تأکید کرد: «راجع به بازیکنان باکیفیت کره صحبت کردیم اما سون (سون هیونگ مین) بازیکن باکیفیت این تیم است که هم می‌تواند گل بزند، هم پاس گل بدهد و برگ بازی را به سود خودشان برگرداند. البته سون تنها بازیکن باکیفیت کره نیست و آنها بازیکنان باکیفیت دیگری هم دارند.»
 

Page Generated in 0.0051 sec