printlogo


کد خبر: 235940تاریخ: 1400/7/19 00:00
طنزیم
مورد عجیب محمدعلی گرایی

هومن جعفری
 
جدی جدی رسیدیم به شروع لیگ برتر؟ کسی باورش می‌شود؟ واقعاً رسیدیم به آغاز مسابقات لیگ برتر؟ یک هفته دیگر لیگ داریم و مهم‌تر اینکه امسال قهرمان از قبل از مسابقات مشخص نیست؟ باید باور کنیم؟ زمان زود می‌گذرد...
*
این کارهایی که محمدعلی گرایی روی تشک با حریفانش می‌کند را هیتلر با مدافعان اروپا نکرد! مرد مؤمن! وقتی بچه بودی تام و جری زیاد نگاه کرده‌ای که حریفانت را گره می‌زنی؟
 من اصلاً اهل کشتی نیستم و نمی‌فهمم چه فنونی دارد. حتی فرق فرنگی و آزاد را هم نمی‌دانم. ولی قصه این نیست که من نمی‌دانم شما داری چه فنی را روی آن حرفی مادرمرده‌ات پیاده می‌کنی! قصه اینجاست که آن بدبخت هم نمی‌داند! یعنی وقتی طرف دارد در نهایت بی‌رحمی فن می‌خورد، نمی‌داند باید چطوری از خودش دفاع کند چون نمی‌داند چه فنی را دارد میل می‌کند! آدمی که نمی‌داند دقیقاً به چه صورت در حال نابود شدن است، چطوری می‌خواهد از خودش دفاع کند؟ شما چطور بدل می‌زنید وقتی نمی‌دانید فنی که مشغول سرویس شدن با آن هستید اسمش
 چیست! 
نکته خنده‌دارتر! حتی داور هم نمی‌داند باید به این فن چند امتیاز بدهد! دوبار فن خورد و داور نمی‌دانست دو امتیاز بدهد یا سه امتیاز!
 مرد مؤمن! کشتی‌ات را بگیر و طرفت را خاک کن! یک فکری هم به حال کشتی‌گیرهای رقیب کن که طفلکی‌ها نمی‌دانند با چه فنی کیش و مات شدند!
 

Page Generated in 0.0055 sec