printlogo


کد خبر: 235918تاریخ: 1400/7/19 00:00
محمدی: تراکتور باید همیشه جزو مدعیان باشد

مدافع باتجربه تراکتور پس از مذاکرات متعدد با مسئولان باشگاه در تیمش ماند. هادی محمدی درباره شرایط تیمش با حضور فیروز کریمی می‌گوید: «یک اردوی خوب در تهران پشت سر گذاشتیم و دو بازی دوستانه خوب با تیم هوادار و مس رفسنجان انجام دادیم. شرایط خوبی داریم و همه چیز مناسب است.  من قبلاً هم گفتم آقا فیروز جزو مربیانی است که آدم هر روز از او چیزهای جدیدی یاد می‌گیرد. او فنی بسیار بالا و اخلاق خیلی خوبی دارد. سال گذشته نتایج خیلی خوبی با آقا فیروز گرفتیم و دوست داشتیم با او ادامه همکاری بدهیم اما ایشان رفت، ولی خدا را شکر بازگشت و هدایت تیم را در دست گرفت و من از این بابت که با او کار می‌کنیم خوشحال هستم.»
دفاع تراکتور در خصوص شایعه جدایی‌اش از این تیم اینطور می‌گوید: «آن قضیه که همه فکر می‌کردند نبود و داستان چیز دیگری بود که ترجیح می‌دهم این موضوع را باز نکنم. فقط مشکلاتی بود که قرار است به امید خدا حل شود.»
محمدی درباره بسته بودن پنجره تیمش می‌گوید: «مسئولان مصاحبه‌ای انجام دادند و گفتند تا چند روز آینده پنجره باز می‌شود و مطالبات را پرداخت کردند، ولی من در این باره اطلاعی ندارم.»
تنها جدایی چند بازیکن می‌تواند کار را برای تراکتور سخت کند: «ستاره‌ها را از دست دادیم. نباید بازیکنان‌مان را از دست می‌دادیم و بازیکنانی مثل فخرالدینی، تیکدری، خانزاده و غیره را باید حفظ می‌کردیم یا اینکه بوحمدان؛ البته این بازیکن را هنوز هم می‌توانیم داشته باشیم. به نظر من تیمی که پنجره‌اش بسته است اولین کاری که می‌کند این است که دارایی‌اش را حفظ کند. اگر پنجره باز شود می‌توانیم بازیکن بگیریم و ادامه بدهیم‌. نام تراکتور همیشه باید جزو مدعیان باشد زیرا توقع از تیم بالاست. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است و اصلاً نمی‌توان گفت جزو مدعیان هستیم یا خیر ولی باید باشیم.» او در خصوص عملکرد خط دفاعی تیمش می‌گوید: «این موفقیت‌ها تک‌نفره نیست و فوتبال یک بازی گروهی است و همه بچه‌ها در آن نقش داشتند. من در خط دفاع با خانزاده، فخرالدینی و تیموری خیلی هماهنگ شده بودیم و رکورد خیلی خوبی از خودمان به‌جا گذاشتیم و از ۶ بازی تیم ما ۵ بازی گل نخورد. اگر بخواهیم عادلانه بگوییم همه بچه‌ها خوب کار کردند.»
او در خصوص خرید‌هایی که این تیم انجام داده می‌گوید: «بازیکنان زیر نظر مربی جذب شدند و در بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادیم واقعاً خوب کار کردند، ان‌شاءالله در ادامه راه هم بتوانند به تراکتور کمک کنند. بازیکنانی که از تراکتور جدا شدند خیلی خوب کار کردند و توقعات از آنها بالاست. ان‌شاءالله سال خوبی داشته باشند.»
 

Page Generated in 0.0050 sec