printlogo


کد خبر: 235911تاریخ: 1400/7/19 00:00
لژیونرها

گزارش الوطن از نخستین حضور فرشید اسماعیلی در تمرین العربی
روزنامه الوطن در مطلبی با تیتر «فرشید، تمرینات العربی را گرم کرد» به حضور بازیکن ایرانی در تمرینات العربی پرداخت و نوشت: «انتظارات زیادی از اسماعیلی وجود دارد.»
به نقل از روزنامه الوطن قطر، تمرین تیم فوتبال العربی با حضور جدی ستاره‌های این تیم و در رأس آنها بازیکن جدید ایرانی فرشید اسماعیلی برگزار شد که در کنار همبازیانش برای حضور در مسابقه امروز (دوشنبه) برابر الغرافه در جام اوریدو آماده می‌شود.
بازی بعدی العربی روز شنبه آینده مقابل الشمال برگزار خواهد شد و این تیم تلاش می‌کند مسیر خودش را به خوبی دنبال کند و در بین چهار تیم برتر جدول در پایان فصل قرار بگیرد در حالی که با 9 امتیاز در مکان چهارم ایستاده است.
العربی فرشید اسماعیلی را پس از مصدومیت مهرداد محمدی، همبازی این بازیکن به خدمت گرفت، بازیکن ایرانی دیگر تیم که در بازی مقابل السد در هفته پنجم مصدوم شد و به 6 ماه استراحت نیاز دارد تا بتواند به میادین بازگردد.
نام محمدی از فهرست العربی خارج شد و اسماعیلی جای این بازیکن را به عنوان سهمیه آسیایی گرفت در حالی که انتظارات زیادی از او وجود دارد تا در کوتاه‌ترین زمان با اعضای تیم هماهنگ شود و عملکرد خوبی از خودش نشان دهد تا وضعیت تیم را در لیگ بهبود بخشد.
 
 
جنگ تابستانی میلان با آرسنال برای شکار آزمون
یک رسانه انگلیسی از رقابت میلان و آرسنال برای جذب مهاجم ایرانی زنیت خبر داد. سایت «ghanasoccernet» انگلیسی خبر داد که سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سن پترزبورگ مورد توجه شدید میلان و آرسنال قرار دارد.
آزمون قراردادش با زنیت در تابستان آینده به پایان می‌رسد و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی برود.
مهاجم ایرانی فصل گذشته در لیگ برتر روسیه در 24 بازی 19 گل برای زنیت به ثمر رساند. در این فصل هم آزمون در 9 بازی لیگ روسیه 5 گل به ثمر رسانده است.
باشگاه میلان و آرسنال در تابستان آینده با هم رقابت خواهند کرد تا با این ستاره ایرانی قرارداد امضا کنند.
 

 


Page Generated in 0.0049 sec