printlogo


کد خبر: 235015تاریخ: 1400/6/25 00:00
خبر

استقبال مدیران
کاروان پرسپولیس بامداد دیروز از شهر دوشنبه با پرواز اختصاصی به تهران رسید. قرمزپوشان پایتخت در بدو ورود در فرودگاه مهرآباد، مورد استقبال سیدمجید صدری، سرپرست باشگاه، سیدمحمد فیاض، عضو هیأت مدیره و همچنین علی عطایی، معاون مالی، اداری و پشتیبانی پرسپولیس قرار گرفتند.
 
رأی بیرو تأیید شد
بعد از اینکه کمیته تعیین وضعیت، پرسپولیس را به پرداخت مبلغ ۲۴میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال به علیرضا بیرانوند محکوم کرد، باشگاه پرسپولیس اعتراض خودش را نسبت به این رأی اعلام کرد و پرونده به کمیته استیناف رفت اما رأی در کمیته استیناف نیز تأیید و به سود دروازه‌بان سابق سرخ‌پوشان صادر شد. وکیل بیرانوند هم گفته چون باشگاه قبل از کشاندن کار به استیناف با موکلش مصالحه نکرده الان دیگر تخفیفی در کار نیست!
 
 
760 هزار دلار پاداش
پرسپولیس بابت پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان در جریان بازی ۵۰ هزار دلار، کمک هزینه سفر خارجی به تاجیکستان ۶۰ هزار دلار، صعود به مرحله یک چهارم نهایی ۱۵۰ هزار دلار و در مجموع ۲۶۰ هزار دلار را به اندوخته‌های خود اضافه کرد. به این ترتیب مجموع پاداش‌های آسیایی پرسپولیس در ACL ۲۰۲۱ تا این لحظه و با احتساب ۵۰۰ هزار دلار به دست آمده در مرحله گروهی به ۷۶۰ هزار دلار رسیده است.
 
 
 
جودکی در لیست گلر شد!
نام علی جودکی، بازیکن جوانی که از تیم امید به بزرگسالان پیوسته در بازی با استقلال تاجیکستان در لیست پرسپولیس دیده می‌شد. اشتباه جالبی که در این لیست دیده می‌شد، این بود که  پست بازی او دروازه‌بان درج شده بود. جودکی به عنوان مدافع چپ تخصصی شناخته می‌شود که قابلیت سود بردن از هر دو پا را دارد و در پست مدافع چپ، راست و وینگر توانایی بازی دارد.
 
 
وعده صدری به یحیی
یحیی گل‌محمدی از مجید صدری درخواست کرده بعد از برد مقابل این حریف و صعود به جمع هشت تیم برتر آسیا، پیگیر پرداخت پاداش و مطالبات پیش فصل بازیکنان باشد تا آنها با روحیه‌ای بالا مهیای دیدار آتی خود شوند. صدری هم به گل‌محمدی قول داده است که مشکلات مالی را تا قبل از بازی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حل می‌کند تا این تیم با انگیزه بیشتری راهی کشور عربستان شود که باید دید سر حرفش می‌ماند یا نه.
 

Page Generated in 0.0061 sec