printlogo


کد خبر: 234915تاریخ: 1400/6/23 00:00
خط و نشان پرسپولیس
حریفان حق دارند وقتی پرسپولیس را می‌بینند، بدانند با یک فینالیست بزرگ مواجه‌اند و البته سخت‌گیرانه‌تر بازی کنند. آسیا خبر دارد که پرسپولیس پس از دو فینال اخیر رؤیای قهرمانی در سر دارد

 
مازیار گیلکان
 
پرسپولیس توقعات از خود را در لیگ قهرمانان آسیا افزایش داده است. دو حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های اخیر از پرسپولیس تیمی ساخته که یک قدرت آسیایی محسوب می‌شود.
حریفان حق دارند وقتی پرسپولیس را می‌بینند، بدانند با یک فینالیست بزرگ مواجه‌اند و البته سخت‌گیرانه‌تر بازی کنند. آسیا خبر دارد که پرسپولیس پس از دو فینال اخیر رؤیای قهرمانی در سر دارد.
بنابراین مسأله پرسپولیس یک هشتم نهایی نیست، اگرچه باید پله پله پیش رفت و بازی مقابل استقلال تاجیکستان دشوار است. این تیم از پدیده‌های بازی‌هاست و لحظه‌ای نمی‌توان آنها را دست‌کم گرفت. خبرهایی مثل تغییر مربی و ... در اردوگاه حریف نمی‌تواند پرسپولیس را امیدوار به پیروزی کند، بلکه پرسپولیس به خودش امیدوار است.
این دل بستن به خود را سال‌هاست در پرسپولیس اواخر دهه ۹۰ دیده‌ایم. آنها نشان داده‌اند که همیشه می‌توانند موفقیت‌های خود را تکرار کنند و به خودشان وابسته‌اند و می‌دانند که خود چه ویژگی‌ها و برتری‌هایی دارند.
پرسپولیس هم با برانکو ایوانکوویچ به فینال آسیا رسید و هم با یحیی گل‌محمدی. این خود نشانه کافی برای قدرت تیمی است که حتی با مربیان مختلف همواره در معرض رسیدن به فینال آسیاست.
پرسپولیسی‌ها حق دارند بازهم امیدوار باشند که تیم‌شان را در فینال ببینند، چون تکرار موفقیت را در تیم‌شان دیده‌اند.
پرسپولیس در نقل و انتقالات تغییراتی دا‌شت و مقابل استقلال تاجیکستان با چهره‌ای جدید بازی خواهد کرد. این پرسپولیس جدید در میان بازار نقل و انتقالات باید مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذارد و این به دشواری کار اضافه می‌کند. پرسپولیس هنوز با یاران جدید خود بازی کردن را تجربه نکرده است.
پرسپولیس اگر در دوشنبه تاجیکستان بدرخشد و با یاران جدید هماهنگ نشان دهد، هم برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا خط و نشان کشیده و هم برای فصل جدید لیگ برتر.
 

Page Generated in 0.0042 sec