printlogo


کد خبر: 234858تاریخ: 1400/6/22 00:00
خبر

اعلام زمان شروع مسابقات لیگ یک
زمان شروع مسابقات لیگ یک فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و همینطور بازه پنجره تابستانی مشخص شد.
 بر این اساس، زمان شروع فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ یک کشور فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ است. سایت رسمی سازمان لیگ در این خبر نوشته: «باشگاه‌ها باید در خصوص نحوه ارائه مدارک و ثبت در سامانه نرم‌افزار قراردادها، دریافت تأییدیه‌های لازم از کمیته‌های تعیین وضعیت بازیکنان و عضوگیری فدراسیون فوتبال، همچنین تأییدیه لازم از امور مالی و مرکز پزشکی سازمان لیگ (ایفمارک) اقدام‌های لازم را انجام بدهند. 
سازمان لیگ بدون دریافت تأییدیه‌های فوق از ثبت قراردادها و صدور کارت بازی معذور است.» زمان نقل و انتقالات تابستانی لیگ یک هم از تاریخ ۱۸ مرداد تا ۱۹ آبان  ۱۴۰۰تعیین شده است.
 
 
نماینده مشهد در خطر کسر امتیاز
باشگاه شهرخودرو که در حال نقل و انتقال مالکیتی به فرهاد حمیداوی مالک سابق این باشگاه است، پیش از شروع لیگ بیست و یکم با خطر کسر امتیاز مواجه شده است. 
استفان کوزین مربی ایتالیایی که در اواخر لیگ گذشته از جمع سرخپوشان شهر مشهد جدا شد، با شکایت از این باشگاه خواستار مطالبات خود شده است.
 باشگاه شهرخودرو یک ماه فرصت دارد تا پیرامون پرداخت مطالبات رقمی حدود 2 میلیارد تومان به این مربی را پرداخت کند. همچنین این باشگاه باید 7 هزار و 500 دلار بابت هزینه دادرسی پرداخت کند، در غیر این صورت با دردسر صدور حکم فیفا مواجه خواهد شد.
 
 
تراکتور راهی قطر شد
کاروان تیم تراکتور عصر دیروز برای برگزاری بازی با النصر عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 16 بازیکن عازم دوحه قطر شد. جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه تراکتور هم تیم را در این سفر همراهی می‌کند.
 
 
مجاهد دستیار منصوریان در صنعت‌نفت
اعضای کادرفنی جدید صنعت‌نفت آبادان از سوی علیرضا منصوریان مشخص شدند. علیرضا منصوریان که شنبه شب گذشته قراردادش را با صنعت‌نفت آبادان امضا کرد و رسماً به عنوان سرمربی این تیم منصوب و معرفی شد، دستیاران خود را معرفی کرد. بر این اساس محمد خرمگاه، حسین کاظمی، مجاهد خذیراوی، علی دهقان، مرتضی بچاری، کاظم فرحانی و علی مهاجر نفراتی هستند که در کادر فنی نفت به علیرضا منصوریان کمک خواهند کرد. نکته قابل توجه حضور خرمگاه، کاظمی و خذیراوی به عنوان 3 ستاره سابق استقلال است که علیرضا منصوریان دست روی آنها گذاشته است. خرمگاه و کاظمی در آلومینیوم اراک هم کنار منصوریان بودند و حالا در آبادان به این جمع استقلالی مجاهد خذیراوی هم اضافه شده است.
 
 
۳ بازیکن جدید در شهرخودرو
تیم شهرخودرو مشهد در ادامه خریدهای جدیدش برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر سه بازیکن را به خدمت گرفت. عرفان پورافراز بازیکن فصل گذشته هوادار تهران که البته در نیم ‌فصل اول بیستمین دوره لیگ برتر پیراهن ذوب‌آهن را بر تن داشت با مسئولان باشگاه پدیده به توافق رسید تا پیراهن این باشگاه را بر تن کند. بازیکن دیگری که پدیده به خدمت گرفته محمدحسین کریمی هافبک فصل گذشته مس کرمان است که در این تیم سابقه کار کردن با محمدرضا مهاجری را دارد و حضور این بازیکن هم در شهرخودرو قطعی شده است. باشگاه مشهدی شهرخودرو همچنین پوریا غلامی هافبک فصل گذشته خوشه‌طلایی ساوه را هم به خدمت گرفته است. شهرخودرو در چند روز گذشته با بازیکنانی چون سعید جلالی‌راد، میلاد کمندانی و مهدی شریفی هم به توافق رسیده بود.
 
 
هافبک 19 ساله شاگرد نویدکیا
آریا یوسفی بازیکن تیم جوانان سپاهان پس از تأیید محرم نویدکیا به تیم بزرگسالان این باشگاه پیوست. یوسفی هافبک وسط ۱۹ ساله با عقد قراردادی به مدت پنج سال، به جمع شاگردان نویدکیا اضافه شد تا در فصل جدید لیگ برتر برای تیم بزرگسالان سپاهان به میدان برود.
 

Page Generated in 0.0058 sec