printlogo


کد خبر: 234853تاریخ: 1400/6/22 00:00
سوژه

مذاکره هوادار و مظاهری جدی‌تر شد
رشید مظاهری دروازه‌بان استقلال مذاکراتی با تیم هوادار داشته است. مظاهری که اعلام کرده بود یک فصل دیگر در استقلال می‌ماند، بعد از عدم دریافت مطالباتش با کاروان استقلال راهی امارات نشد و قراردادش را فسخ کرد. 
مظاهری از سپاهان پیشنهاد همکاری داشت اما به گفته محرم نویدکیا توافق با او حاصل نشد. با این اوصاف دو گزینه دیگر برای وی باقی ماند: فولاد و هوادار. به دلیل عدم صدور رأی دادگاه بین‌المللی ورزش، پنجره نقل و انتقالاتی فولاد فعلاً بسته است.
 با این اوصاف فولاد در نیم فصل اول نمی‌تواند بازیکنی جذب کند. بنابراین شرایط طوری پیش رفت که مظاهری به هوادار تحت هدایت عنایتی نزدیک‌تر از همیشه 
باشد.»  گفته می‌شود مبلغ پیشنهادی هوادار به مظاهری ۱۰ میلیارد تومان است. با این اوصاف باید دید مظاهری در فصل بیست و یکم لیگ برتر شاگرد عنایتی می‌شود؟
 
 
شاگردان تارتار راهی تهران می‌شوند
تیم ذوب‌آهن اصفهان که تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر مهدی تارتار و کادرفنی جدید آغاز کرده، در ادامه برنامه‌های منسجم خود برای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضوری قدرتمند و متفاوت در لیگ برتر، پنجشنبه ۲۵ شهریورماه در دومین بازی تدارکاتی میهمان آلومینیوم در شهر اراک است. شاگردان تارتار پس از این بازی برای برگزاری اردویی یک هفته‌ای و حضور در ایفمارک از اراک راهی تهران و سپس کرج می‌شوند.

 


Page Generated in 0.0056 sec