printlogo


کد خبر: 232648تاریخ: 1400/4/28 00:00
طنزیم
از گرگ بد گنده تا بچه‌گربه ملوس

هومن جعفری

هیچ وقت در زندگی فراز کمالوند نباشید. آدم موقت نباشید. از این تیم به آن تیم نروید. سه ماه یکبار تیم عوض نکنید. فکر نکنید گرگ بازارید. گاهی اوقات نتایجی که می‌گیرید، نتایج بچه‌گربه‌های ملوس هستند تا گرگ بد گنده!
***
این طوری که تیم‌ها در حال تبانی کردن در لیگ‌های یک و دو هستند، باید بتوانیم اوضاع اقتصادی کشور را به سادگی سامان بدهیم. یعنی ژاپنی‌ها با حجم تبانی‌ها و شرط ‌بندی‌هایی که در لیگ‌های ما صورت می‌گیرد، می‌توانند برق قاره آفریقا را تأمین کنند. کار به جایی رسیده که در یک تیم سرمربی برای خودش تبانی می‌کند، بازیکن برای خودش! الان بازیکن‌ها زرنگ شده‌اند. روی خودشان شرط می‌بندند! بابا گرگ‌های وال استریت! نخورید ما را!
یک توصیه به دوستان انضباطی. این ماجرای تبانی برخی بازیکنان را جدی نگیرید. فاتحه فصل بعد خوانده است! مراقب باشید که نه کسی بیگناه محکوم شود نه کسی گناهکار فرار کند. این کثافت کاری‌های لیگ یک و دو را مدت‌هاست که زیرچشمی نگاه می‌کنید. الان وارد نشوید، بدتر هم می‌شود!
***
یک تشکری هم داشته باشیم از طراح لباس المپیکی‌های کشورمان که حقیقتاً کاری کرد که موش سرآشپز در آن کارتون معروف کرد. شعار موش این بود که هر کسی می‌تواند آشپزی کند. شعار این دوستمان هم این بوده که هر کسی می‌تواند طراح لباس المپیک کشور باشد! حالا درست است نتیجه کار افتضاح در‌آمده اما مهم پولی بود که رفت همانجایی که باید! آقا مبارک است! به لباس نیست که! ورزشکار باید دلش صاف باشد!
 

Page Generated in 0.0055 sec