printlogo


کد خبر: 232644تاریخ: 1400/4/28 00:00
خبر

اعتراض به حکم یحیی 
باشگاه پرسپولیس دیروز لایحه اعتراض خود درباره محرومیت یحیی گل‌محمدی را به کمیته استیناف ارسال و به محرومیت سرمربی خود در بازی با ماشین‌سازی اعتراض کرد. 
باشگاه پرسپولیس می‌خواهد از رکن قضایی فدراسیون فوتبال درخواست صدور دستور موقت کند تا گل‌محمدی مشکلی برای نشستن روی نیمکت این تیم در بازی با ماشین‌سازی نداشته باشد. 
البته در لایحه اعتراضی باشگاه پرسپولیس به این موضوع هم اشاره می‌شود که تا کنون برای برخوردها و رفتارهای شدیدتر از رفتار اخیر گل‌محمدی، احکام سبک‌تری صادر شده و در برخی موارد هم اصلاً حکمی صادر نشد.
 
 
مصدومیت گلر استقلال تاجیکستان
دروازه‌بان جوان تیم استقلال دوشنبه در حالی با مصدومیت مواجه شده که باشگاه تاجیک اعلام کرد دوره نقاهت این دروازه‌بان شش هفته خواهد بود. 
یتیموف که در لیگ قهرمانان عملکرد درخشانی داشت، دچار شکستگی از ناحیه سر استخوان فیبولا یا نازک نی شده و تحت درمان ویژه قرار دارد و باشگاه استقلال هزینه زیادی برای بهبود این دروازه‌بان متقبل شده است.
آنها امیدوارند رستم یتیموف به بازی با پرسپولیس برسد چرا که در غیاب او باید با دروازه‌بان دوم خود ظفرمند غفوروف مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کنند که تجربه چندانی حتی از بازی در لیگ تاجیکستان ندارد.
 
 
سفر زودهنگام به تبریز
پرسپولیس در حالی برای آخرین بازی خارج از تهران خود راهی تبریز خواهد شد که این بار برخلاف سفرهای قبلی کاروان سرخ‌ها دو روز قبل از بازی به شهر میزبان بازی خواهد رفت.
بر همین اساس و با صلاحدید کادر فنی، سرخ‌پوشان دیشب پس از تمرین عصرگاهی، تهران را به مقصد تبریز ترک کردند تا خودشان را برای بازی مقابل ماشین‌سازی که سه‌شنبه شب برگزار می‌شود آماده کنند.
به نظر می‌رسد اعضای کادر فنی برای بیرون آوردن حال و هوای شکست بعد از دربی و تغییر اتمسفر تیم چنین تصمیمی گرفته‌اند و قصد دارند برای بازی حساس با ماشین‌سازی همه تیم تمرکزشان را روی این مسابقه بگذارند.
 
 
یحیی در کنفرانس
با توجه به سفر زودهنگام پرسپولیس به تبریز و اینکه سرخ‌ها دو شب قبل از بازی به این شهر رسیدند یحیی را باید در نشست خبری قبل از بازی ببینیم. 
همچنین به خاطر جریمه سنگین سازمان لیگ شاید این بار حمید مطهری به نشست نرود و یحیی مجبور به رودررویی با خبرنگاران تبریزی شود.

Page Generated in 0.0049 sec