printlogo


کد خبر: 232634تاریخ: 1400/4/28 00:00
سید حسین با 8 بازی و 6 کلین‌شیت همچنان می‌درخشد
مظاهری، همچنان پشت خط حسینی

بعد از شکست استقلال در دربی 95، سید حسین حسینی به چارچوب دروازه استقلال بازگشت. اولین دیداری که حسینی تجربه کرد، مقابل ذوب‌آهن بود. این دروازه‌بان که سابقه زیادی در استقلال دارد، در آن بازی یک بار مغلوب بازیکنان ذوب‌آهن شد. دیداری که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی برگزار شد. بعد از آن بازی اما حسینی عملکرد تحسین برانگیزی در استقلال داشت و موفق شد در چهار بازی دروازه تیمش را بسته نگه دارد. حسینی که چهار بازی پی در پی کلین‌شیت کرده بود در نهایت در بازی با تراکتور که در لیگ برتر برگزار ‌شد، دروازه‌اش یک بار باز شد. بعد از آن بازی اما حسینی دوباره در مسیر کلین‌شیت قدم برداشت. حسینی مقابل سایپا گلی دریافت نکرد و در دربی 96 که به پنالتی کشیده شد، توانست 120 دقیقه دروازه تیمش را بسته نگه دارد. 
مجموع دقایقی که حسینی در استقلال گلی دریافت نکرده اکنون به 660 دقیقه می‌رسد که آمار قابل توجهی برای این دروازه‌بان محسوب می‌شود. دروازه‌بانی که شاید تصور می‌شد بعد از حضور رشید مظاهری به کلی از استقلال محو خواهد شد اما حسینی مزد صبوری‌اش را در استقلال گرفت و دوباره موفق به بازگشت به قفس توری تیمش شد. 
با روندی که حسینی در پیش گرفته، بعید است که دیگر رشید مظاهری فرصت بازی در ترکیب استقلال را پیدا کند. به احتمال زیاد حسینی در 3 بازی آینده لیگ برتر دروازه‌بان استقلال خواهد بود و به دلیل تبحری که در مهار پنالتی دارد، در جام حذفی نیز گزینه اول سرمربی استقلال محسوب می‌شود.
 مظاهری در شرایطی باید تا پایان لیگ نظاره‌گردروازه‌بانی رقیبش باشد که شاید تصور می‌کرد بعد از کنار گذاشتن مصدومیت دوباره به قفس توری برگردد اما او حالا به جایی رسیده که خبر انتقالش به سپاهان نیز به گوش می‌رسد.
 

Page Generated in 0.0046 sec