printlogo


کد خبر: 232614تاریخ: 1400/4/28 00:00
خبر و مصاحبه

اخراج حقیقی از گل‌گهر تکذیب شد
پس از بازی جام حذفی آلومینیوم اراک و گل‌گهر که در سیرجان برگزار شد، درگیری میان علیرضا حقیقی سنگربان تیم میزبان و یک فرد که خودش را سرمشق هواداران تیم فوتبال باشگاه می‌نامید ایجاد شد که روابط عمومی باشگاه گل‌گهر بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای از برخورد با خاطیان خبر داد. در همین رابطه جلسه کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان برای رسیدگی به موضوع فوق دیروز برگزار شد. حیدر افسری، سرپرست گل‌گهر در مورد این جلسه می‌گوید: «جلسه کمیته انضباطی باشگاه با حضور علیرضا حقیقی برگزار شد و با این بازیکن صحبت‌های لازم انجام شد. رأی کمیته انضباطی در خصوص حقیقی هم امروز اعلام خواهد شد.» افسری در واکنش به شایعه اخراج دروازه‌بان سابق تیم ملی از گل‌گهر ادامه می‌دهد: «من این مسأله را تکذیب می‌کنم و چنین چیزی حقیقت ندارد.» علیرضا حقیقی در واکنش به این اتفاق گفته بود: «بنده هیچ توهینی به مردم و شهر خوب، با قدمت و تاریخی سیرجان نکرده‌ام و از زمانی که لباس باشگاه گل‌گهر را پوشیده‌ام سعی کرده‌ام چه در داخل زمین و چه در بیرون زمین، چیزی کم نگذارم و همه تلاشم را انجام بدهم.»
 
 
محکومیت میلیاردی خطیبی توسط آلومینیوم
باشگاه آلومینیوم اراک که پس از جدایی رسول خطیبی و حضور او در تراکتور، شکایتی را علیه این سرمربی تقدیم کمیته تعیین وضعیت کرده بود، حالا با حکم این کمیته مواجه شده است. بر اساس این حکم رسول خطیبی یک میلیارد تومان جریمه شده همچنین رقم ۲۸ میلیون تومان هم مازاد بر این رقم باید به آلومینیوم پرداخت شود. علاوه بر او، حمیدرضا عبداللهی به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 98 میلیون و یکصد هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم) محکوم می‌شود. حمیدرضا جودکی به پرداخت پنج میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ یکصد و نه میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم) محکوم شد. بهزاد بشتایم به پرداخت مبلغ سه میلیارد ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 65 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم) محکوم شد. این افراد می‌توانند به کمیته استیناف در خصوص تغییر حکم اعتراض کنند.
 
 
محمودزاده: بازیکنان کم‌کار محروم می‌شوند
فریبرز محمودزاده مسئول مسابقات لیگ یک از برخورد با بازیکنان کم‌کار خبر داد. محمودزاده در مورد رقابت‌های هفته آخر لیگ یک که امروز برگزار می‌شود، می‌گوید: «با توجه به تأکید و حساسیت فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران بر روی برگزاری سلامت مسابقات فوتبال و همچنین بیانیه‌ای که کمیته انضباطی شنبه در سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرد بیانگر حساسیت مسئولان برگزاری مسابقات و فدراسیون است. در هفته سی‌و‌چهارم لیگ دسته اول اگرچه سه تیم بالای جدول برای صعود به لیگ برتر با هم رقابت دارند اما تأکید ما بر اجرای تمامی 9 مسابقه هفته پایانی است. طبق بیانیه ارکان قضایی فدراسیون فوتبال با متخلفان احتمالی برخوردی شدید و قانونی انجام خواهد شد؛ یعنی در صورتی که باشگاهی در مسابقه‌ای حاضر نشود و یا بازیکنان در مسابقه‌ای کم‌کاری کنند در آن صورت این متخلفان با آرای ارکان قضایی فوتبال با محرومیت‌های شدید و طولانی‌مدت مواجه خواهند شد. در واقع حتی تیم‌هایی که شانسی برای صعود ندارند یا در خطر سقوط هم نیستند باید در هفته‌ آخر مسابقات هم باانگیزه در میدان حاضر شوند و تمامی رقابت‌ها از سوی ارکان قضایی فوتبال رصد می‌شود.»
 
 
عاشوری: شرایط سایپا ربطی به ما ندارد
گل‌گهر سیرجان در جام حذفی آلومینیوم اراک را شکست داد. نوید عاشوری هافبک گل‌گهر که همچنان امیدوار به آسیایی شدن تیمش است، درباره بازی حذفی مقابل آلومینیوم می‌گوید: «من فکر می‌کنم کسانی که بازی را دیدند لذت بردند. آنها سر یک موقعیت به گل رسیدند و ما بعدش سعی کردیم خیلی فشار بیاوریم و با یک نتیجه خوب به مرحله بعد صعود کنیم. به این برد نیاز داشتیم تا شرایط‌مان بهتر شود. ان‌شاءالله بتوانیم تا فینال پیش برویم و در آخر هم قهرمان شویم.» هافبک گل‌گهر سیرجان در مورد قطعی برق ورزشگاه در بازی حذفی می‌گوید: «این از جمله اتفاقاتی است که جدیداً دارد می‌افتد و چیزی نمی‌توان گفت ولی این وقفه به ضرر ما بود. ان‌شاءالله دیگر شاهد این موضوعات نباشیم.» نوید عاشوری در رابطه با اینکه گل‌گهر سیرجان از طریق لیگ یا حذفی می‌تواند سهمیه بگیرد یا خیر؟ توضیح می‌دهد: «کار ما سخت است ولی به نظرم شدنی است. باید تمرکزمان بالا باشد و بتوانیم از موقعیت‌های‌مان خوب استفاده کنیم. احساس می‌کنم بتوانیم در این حالت سهمیه بگیریم.» عاشوری در مورد بازی پیش‌رو با سایپا در هفته بیست‌و‌هشتم می‌گوید: «سایپا تیم فیزیکی و جانداری است و از زمانی که آقای کمالوند اضافه شده شرایط روحی این تیم بهتر شده، اما شنیدیم او‌ استعفا داده ولی این موضوع به ما مربوط نمی‌شود. ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. تمام هم‌و‌غم کادر فنی، امیر قلعه‌نویی و بچه‌ها این است که گل‌گهر را که تا به اینجا بسیار زحمتش را کشیدند به ثمر بنشانند.»
 

Page Generated in 0.0057 sec