printlogo


کد خبر: 232607تاریخ: 1400/4/28 00:00
لژیونرها

 موافقت مالک با خرید حاجی‌‌صفی
مبلغ قرارداد کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با آ. ا. ک یونان فاش شد
احسان حاجی‌صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه آ. ا. ک یونان در نقل و انتقالات تابستانی است و اگر مشکلی پیش نیاید، این مدافع تیم سپاهان، فصل بعد در سوپر لیگ یونان بازی خواهد کرد.
حاجی‌صفی سابقه بازی در تیم‌های پانیونیوس و المپیاکوس یونان را داشت اما بعد از رسانه‌ای شدن مذاکراتش با تیم آ. ا. ک، جو منفی علیه او در یونان شکل گرفت.باوجود بیانیه شدید انجمن هواداران آ. ا. ک علیه کاپیتان ایران، به نظر می‌رسد انتقال حاجی‌صفی به این تیم قطعی است و موافقت‌های لازم صورت گرفته است.
روزنامه «فورزا» یونان از توافق شفاهی حاجی‌صفی با آ. ا. ک و موافقت «دیمیتریس ملیسانیدیس» مالک باشگاه با جذب این مدافع ایرانی خبر داده است.به نوشته این روزنامه، حاجی‌صفی از طریق یک مدیر برنامه یونانی که دوستی نزدیک و دیرینه‌ای با دیمیتریس دارد به باشگاه آ. ا. ک معرفی شده و همین موضوع موافقت مالک آ. ا. ک را در پی داشته است.فورزا اعلام کرد مبلغ قرارداد حاجی‌صفی با آ. ا. ک ۳۰۰ هزار یورو خالص به علاوه پاداش است و انتقال او به عنوان بازیکن آزاد صورت می‌گیرد. در واقع آ. ا. ک پولی بابت انتقال حاجی‌صفی به باشگاه سپاهان پرداخت نمی‌کند.کریم انصاری فرد دیگر کاپیتان تیم ملی ایران هم فصل گذشته در تیم آ. ا. ک بازی کرد و در صورت انتقال قطعی حاجی‌صفی، تیم ملی ایران دو نماینده در این تیم خواهد داشت.
 
 
العربی با مهرداد محمدی در اسپانیا اردو می‌زند
تیم العربی قطر با همراهی بازیکن ایرانی‌اش در اسپانیا اردو می‌زند. به نقل از روزنامه الوطن قطر، تیم العربی دوحه در روزهای 6 تا 22 ماه آینده میلادی اردوی آماده‌سازی خود را برای فصل جدید لیگ ستارگان قطر در شهر استپونای اسپانیا برپا و دیدارهای تدارکاتی زیادی نیز برگزار می‌کند.
العربی هفته گذشته مربی بومی یعنی یونس علی را جایگزین هیمیر هالگریسمون ایسلندی کرد. یونس علی فصل گذشته نتایج خوبی با تیم قطر اس‌سی در لیگ ستارگان کسب کرد و مأموریت مشابهی نیز در العربی خواهد داشت.
براساس این گزارش؛ العربی پس از تمدید قرارداد مارک مونیسا، مدافع اسپانیایی و حفظ مهرداد محمدی، آرون گونارسون و یوسف المساکنی به دنبال جذب پنجمین بازیکن خارجی‌اش است. انتظار می‌رود پنجمین بازیکن نیز در ساعت‌های آینده وارد فهرست لژیونرهای العربی شود. العربی با توجه به جدایی سباستین سوریا قصد دارد به جای یک مدافع بازیکنی را برای تقویت خط حمله و بازی کنار مهرداد محمدی به خدمت بگیرد.
 
 
تبریک ویژه باشگاه پورتو به مهدی طارمی
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و تیم پورتو پرتغال دیروز (یکشنبه) ۲۹ ساله شد. طارمی که دومین سال حضورش در پورتو را تجربه خواهد کرد، تبریک ویژه‌ای از این باشگاه دریافت کرد.پورتو که به نام اژدها در فوتبال پرتغال شناخته می‌شود، با انتشار پوستری از طارمی به شکل اژدها و در دست داشتن پرچم ایران، تولد این مهاجم را به سه زبان فارسی، اسپانیولی و انگلیسی تبریک گفته است.صفحه رسمی توییتر AFC تولد مهدی طارمی را تبریک گفت و او را ماشین گلزنی خواند. کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد که مهدی طارمی در سال‌های 2016 و 2017 با پرسپولیس توانست به مقام قهرمانی در لیگ برتر ایران دست پیدا کند و در سال 2020 در لیگ برتر پرتغال بهترین گلزن این رقابت نام گرفت. AFC نوشت: «برای تو پیروزی‌های باشکوه آرزو می‌کنیم. ماشین گلزنی ایران. مهدی طارمی.»
مهدی طارمی فصل گذشته در مجموع ۲۳ گل برای پورتو به ثمر رساند و یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم بود.

 


Page Generated in 0.0061 sec