printlogo


کد خبر: 232604تاریخ: 1400/4/28 00:00
قهرمانی زنیت در سوپرجام روسیه با گلزنی سردار آزمون
از شوخی‌های سردار تا موضع جدی سرمربی

دیدار سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور روسیه ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه شنبه بین تیم‌های زنیت سنت پترزبورگ و لکوموتیو در کالینگراد برگزار شد. در این دیدار زنیت با ۳ گل به پیروزی رسید تا جشن قهرمانی بگیرد. سردار آزمون مهاجم زنیت گل دوم تیمش را در دقیقه ۵۷ به ثمر رساند. کوژائف و آروخین گلزنان دیگر زنیت بودند.
مهاجم تیم ملی ایران پس از گلزنی در این بازی در دقیقه ۶۰ از زمین مسابقه خارج شد تا زوبا جای او را بگیرد.
این بازی برای سردار که به خاطر تیم ملی مجبور شده بود به ایران بیاید و نتوانست با گلزنی در بازی پایانی زنیت آقای گل لیگ روسیه شود، مهم بود. به خاطر همین بعد از پیروزی تیمش و گلزنی در این مسابقه حسابی خوشحال بود و با خبرنگاران شوخی می‌کرد. طوری که حالا شوخی‌های او در این مصاحبه‌ها خبرساز شدند.
او بعد از جشن قهرمانی با یک خبرنگار روس شوخی کرد و گفت: به زبان روسی (بیایید با من فارسی صحبت کنید).
خبرنگار روس: سلام علیکم (به زبان فارسی)
آزمون: علیکم سلام. چطوری عزیزم (به زبان روسی)
خبرنگار: من خوبم از این قهرمانی چه حسی داری؟
آزمون: خسته‌ام. خیلی گرم داداش!
خبرنگار روس: تبریک می‌گویم (به زبان فارسی)
آزمون: ممنوم.
سردار آزمون بعد از بازی همچنین در مصاحبه با دوربین باشگاه زنیت به شوخی قبل از بازی اوزدئوف همبازی‌اش درباره اینکه آزمون چاق شده است، واکنش نشان داد و گفت: «اوزدئوف به من چاق گفت؟ شاید من چاقم ولی خیلی سریع هستم (با خنده). جدی می‌گویم من سریع‌ترین بازیکن تیم هستم. الان می‌توانید از اوزدئوف سؤال کنید چه کسی سریع‌تر است؟ بدون شک او می‌گوید سردار. چرا می‌خندید جدی می‌گویم.»
برخلاف سردار اما سرگئی سماک، سرمربی زنیت حسابی جدی بود و در پاسخ به خبرنگاری که درباره استفاده از زوج سردار آزمون و سیاستین دریوسی در خط حمله تا زمان آماده شدن آرتم جیوبا می‌پرسید، اینطور پاسخ داد: «باید ببینیم چه می‌شود. جیوبا وقتی به جای آزمون وارد زمین شد به خط دفاعی کمک کرد و در حمله نیز نمایشی عالی داشت. 
درباره بازی‌های بعدی هم باید بگویم بازیکنی بازی می‌کند که آماده‌تر باشد، البته نقشه‌های متفاوتی نیز براساس بازی حریفان داریم و روی این موضوع نیز باید کار کنیم.»

Page Generated in 0.0066 sec