printlogo


کد خبر: 232541تاریخ: 1400/4/27 00:00
واکنش

تکذیب صحبت‌های خطیبی توسط مدیرعامل تراکتور
رسول خطیبی سرمربی پیشین تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با پدیده که منجر به شکست ۲ بر یک تیم تبریزی شده بود، خبر از خرید چند بازیکن در فاصله دو ماه مانده به پایان قراردادشان با تیم‌های دیگر داده بود. خطیبی گفته بود: «چند بازیکن خریدیم که قانونی بوده چون قراردادشان با تیم‌شان تمام شده است. هنوز این بازیکنان به تبریز نیامده‌اند اما باشگاه درخواست رضایت‌نامه آنها را داده است. آنها بازیکنان باکیفیتی هستند و با چهار بازیکن خارجی که جذب کردیم، تیمی قدرتمند را خواهیم ساخت.» با این حال دیروز (شنبه) جمشید نظمی مدیرعامل تراکتور این صحبت‌ها را بعد از بیش از دو هفته تکذیب کرد. نظمی در این رابطه می‌گوید: «به هیچ عنوان چنین موضوعاتی صحت ندارد و باشگاه هیچ‌گونه مذاکره‌ای با هیچ فردی برای حضور در تیم برای فصل آینده نداشته است. تمامی تمرکز باشگاه برای حفظ آرامش تیم در بازی‌های باقی‌مانده لیگ است و در این راستا هیچ اقدام عملی و مذاکره‌ با افراد برای فصل آینده صورت نگرفته است.» مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه چنین موضوعاتی با هدف بر هم زدن تمرکز تیم و ایجاد حاشیه صورت می‌گیرد، ادامه می‌دهد: «بالاخره فصل نقل‌و‌انتقالات در پیش است و برخی‌ها علاوه بر بازارگرمی، دنبال بر هم زدن تمرکز اعضای کادر فنی و بازیکنان در دیدارهای حساس پیش روی تراکتور هستند.»
 
 
انتظاری: عمران‌زاده عددی نیست بخواهم به او زنگ بزنم
با نظر محمود فکری سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، نیما انتظاری، مصطفی ناییج‌پور و میثم تهیدست به اتهام کم‌کاری از تیم کنار گذاشته شدند که این موضوع واکنش سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس که نیما انتظاری برادرزاده او می‌شود را به‌دنبال داشت: «من چرا باید به حنیف عمران‌زاده زنگ بزنم؟ من چه نسبتی با شما دارم که بخواهم با شما تماس بگیرم؟ چرا باید بخواهم با کسی تماس بگیرم یا با محمود فکری تماس بگیرم. لزومی ندارد چون به برادرزاده من اتهام زده‌اند با او تماس بگیرم. 
فوتبال صاحب دارد، مراجع قضایی دارد. من می‌توانم حق خانواده‌ام را بگیرم شک نکنید. این چه حرفی است که با خاندان خود بیا؟ مگر ما با هم دعوا داریم؟ شما آنقدر ضعیف هستید که کم‌کاری خود را گردن برادرزاده من و دو بازیکن دیگر انداختید. نیما 27 بازی فیکس بازی کرده، قبل شما با دو مربی کار کرده، چرا آنها چیزی نگفتند؟ من خدا ترس هستم، ما را با این چیزها نترسانید. 
شما سرمربی و مربی یک تیم هستید این چه نوع ادبیاتی است که به کار می‌برید؟ اینجا صحبت از فوتبال است نه چیز دیگیری. باید فرهنگ خودت را نشان بدهی که شما به‌خوبی نشان دادی که هستی. اما فرهنگ و ادبیات من این نیست. تو و محمود فکری باید بیایید از برادرزاده من عذرخواهی کنید.»
 
 
عمران‌زاده: پایت را به اندازه گلیمت دراز کن
حینف عمران‌زاده مربی نفت مسجدسلیمان در واکنش به مصاحبه جدید سهراب انتظاری در دفاع از برادرزاده‌اش واکنش نشان داد: «آقای سهراب انتظاری شما اگر سر کوچه هم بروی کسی تو را نمی‌شناسد. به اندازه گلیمت پایت را دراز کن و حرف بزن. خدا را شکر بعد از مدت‌ها این موضوع موجب شد دوتا مصاحبه از تو بگیرند. تا دیروز شبکه مازندران هم مصاحبه نمی‌گرفت اما الان چپ و راست مصاحبه می‌کنی. اگر می‌توانی زنگ بزن به محمود فکری و این حرف‌ها را به خودش بگو نه اینکه چپ و راست مصاحبه کنی. من هم گفتم اصلاً به‌دنبال مصاحبه کردن و مطرح کردن این حرف‌ها نبودم اما گفتم بعد از مصاحبه انتظاری برخی از تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان به صفحه‌ام مراجعه کردند و به من و خانواده‌ام حرف‌های ناشایستی زدند. آقای سهراب انتظاری من نسبت به خانواده‌ام بی‌تفاوت نیستم و نسبت به آنها تعصب دارم. شاید این صحبت‌های ناشایست برای تو جالب باشد اما برای من نیست و باید واکنش نشان دهم. آقای سهراب انتظاری، گفتی پدرم خادم است؛ آیا یاد گرفتی در مصاحبه دروغ بگویی. از نظر من دروغ بدترین رفتاری است که می‌تواند از یک آدم سر بزند و من اصلاً سر سازگاری با آدم دروغگو ندارم.»

 


Page Generated in 0.0049 sec