printlogo


کد خبر: 232484تاریخ: 1400/4/26 00:00
مصاحبه و خبر

جواهری مشاورعالی مدیرعامل پدیده شد
جواد وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان طی حکمی به طور رسمی مدیرعامل سابق باشگاه گل‌گهر سیرجان را به عنوان مشاورعالی خود در باشگاه پدیده منصوب کرد. وطنخواه که از روز تأسیس پدیده، مسئولیت مدیریتی این تیم را متناوب برعهده داشته حالا پس از توافقات استان با شهرخودرو و تعاملش با مدیران استانی و شهری برای پایان خوب این فصل پدیده، به نظر می‌رسد در حال برنامه‌ریزی برای برون رفت از مشکلات مالکیتی این تیم در فصل آینده از هم اکنون است. جواهری عضو هیأت‌ رئیسه اتحادیه باشگاه‌های صنعتی کشور و مدیرعامل سابق سیرجانی‌ها با شش سال تجربه مدیریت باشگاه گل‌گهر است.
 
 
شکایت بنیادی‌فر و آلومینیوم از یکدیگر
آلومینیوم اراک پنجشنبه شب با شکست 3 بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، از دور مسابقات کنار رفت. پس از پایان این بازی، اعضای تیم داوری مدعی شدند علیرضا منصوریان با پرتاب آب دهان، به آنها بی‌احترامی کرده است. داوران این مسابقه به همین دلیل قصد دارند از سرمربی آلومینیوم شکایت کنند. این در حالی است که محمد خرمگاه مربی آلومینیوم پس از این مسابقه، به شدت از قضاوت و رفتار موعود بنیادی‌فر انتقاد کرده بود و باشگاه آلومینیوم هم در روزهای آینده، از این داور و یکی از کمک‌های او به کمیته‌های اخلاق و انضباطی شکایت خواهد کرد. نکته جالب این است که باشگاه آلومینیوم هم قصد دارد به اتهام توهین، از علی میرزابیگی کمک داور این مسابقه و نیز بنیادی‌فر، به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند. آلومینیوم‌سازان از قضاوت داور بازی با گل‌گهر در بازی روز 15 تیر در لیگ برتر هم به شدت انتقاد کردند.
 
 
احضار علیرضا حقیقی به کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر
علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم گل‌گهر سیرجان به کمیته انضباطی این باشگاه فراخوانده شد. باشگاه گل‌گهر سیرجان در اطلاعیه‌ای ضمن تبریک پیروزی مقتدرانه تیم گل‌گهر مقابل آلومینیوم اراک و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور به هواداران راستین و مردم شریف سیرجان، اعلام کرد با توجه به اتفاق بعد از بازی در خارج از ورزشگاه و پس از بررسی‌های لازم، علیرضا حقیقی به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شده است. در این اطلاعیه آمده؛ قطعاً باشگاه با در نظر گرفتن همه جوانب، با خاطیان این درگیری به‌ شدت برخورد خواهد کرد و نتیجه را در اولین فرصت به اطلاع هواداران باشگاه و مردم فهیم سیرجان، خواهد رساند.
 
 
کعبی: تعویض محسن فروزان به موقع بود
حسین کعبی مربی فولاد درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان و صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی می‌گوید: «بازی سختی داشتیم و متأسفانه بازی هم به وقت اضافه رفت و ۱۲۰ دقیقه طول کشید. ما با وجود گرمای شدید اهواز هر چهار روز داریم بازی می‌کنیم و بازیکنان‌مان بعد از بازگشت از عربستان فرصت استراحت نداشتند اما خدا را شکر برای این بازی سعی کردیم تمرکز کامل داشته باشیم. یکی از سخت‌ترین و نفسگیرترین بازی‌های این دو سال را پشت سر گذاشتیم که توانستیم تیم خوب سپاهان را که هر سال مدعی قهرمانی است شکست دهیم.» کعبی درباره تعویض مؤثر محسن فروزان توضیح می‌دهد: «ما برای هر بازی یک برنامه خاص داریم و درباره این موضوع هم خدا را شکر زیاد فکر کرده بودیم. ما چند دروازه‌بان خیلی خوب داریم و فقط محسن فروزان نیست و خیال‌مان راحت است. محسن دروازه‌بان پنالتی‌گیری است و احسان مرادیان هم در این چند بازی برای ما فوق‌العاده بود. تعویض محسن فروزان به موقع بود و توانستیم برنده این بازی باشیم.» 
مربی فولاد درباره ادامه راه فولادی‌ها می‌گوید: «ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هدف‌مان نتیجه گرفتن در جام حذفی و لیگ است. ما اگر چند بازی قبلی لیگ را از دست نمی‌دادیم، شاید اکنون برای قهرمانی می‌جنگیدیم. آنها را باید کنار بگذاریم و خوشحالی برد سپاهان را هم دیگر فراموش کردیم و از امروز باید شروع دیگر برای بازی‌های لیگ و بازی پیش روی‌مان با پیکان داشته باشیم. خوشحالی سعید آذری را پس از برد سپاهان دیدید و انگار همین دیروز مدیرعامل شده و ۲۰ سال سابقه مدیریت نداشته، چون با جان و دل به تیم هیجان می‌داد و آدم او را می‌بیند از فوتبال لذت می‌برد. جلوی او گفتم و پشت او هم می‌گویم مدیرعاملی که پس از پیروزی به این شکل خوشحالی می‌کند به بازیکنان و مربیان انگیزه می‌دهد. هدف ما جنگیدن است و مربی‌ها برای بازیکنان و بازیکنان برای مربیان می‌جنگند. ما دنبال چیز دیگری نیستیم و برای همدیگر می‌جنگیم. هدف ما نتیجه گرفتن و جنگیدن است.»

Page Generated in 0.0048 sec