printlogo


کد خبر: 232257تاریخ: 1400/4/21 00:00
نیمه اول رویایی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
رسیدن به تمپوی کشنده از دقیقه یک!

ایران ورزشی – از همان ثانیه نخست بازی با آلومینیوم به نظر می‌رسید پرسپولیس هم برای انتقام شکست دور رفت هم برای صدرنشین ماندن و حفظ اختلاف دو امتیازی با سپاهان انگیزه و شوق فوق‌العاده‌ای برای بردن دارد. وقتی ترابی در همان دقیقه یک از حریف کرنر گرفت و فشار تیم روی دروازه میهمان برای دقایقی طولانی حفظ شد تصور می‌شد بالاخره این ریتم می‌افتد اما عجیب اینکه ضرباهنگ سرخ‌ها برای رسیدن به گل حتی کند هم نشد.
پرسپولیس یک نیمه اول فوق‌العاده هیجان‌انگیز و استثنایی را مقابل آلومینیوم پشت سر گذاشت. آنها از همان دقیقه یک به ریتم مورد نظر رسیدند که تقریباً در هیچ‌کدام از بازی‌های قبلی‌شان اتفاق نیفتاده بود اما مهم‌تر از آن حفظ این تمپو برای رسیدن به گل بود که بعد از 22 دقیقه برتری محض اتفاق افتاد.
در نیمه نخست دو سه بار سر به سر شدن‌های بازیکنان دو تیم وقفه‌های یکی دو دقیقه‌ای در بازی ایجاد کرد اما عجیب اینجا بود که پرسپولیس تا پایان نیمه نخست ریتم فوق‌العاده‌اش را حفظ کرد، حریف را تحت فشار گذاشت و موقعیت گل ساخت.
پرسپولیس می‌توانست در همان نیمه نخست با رساندن اختلاف گل به 3 یا 4 کار حریفش را در پایان نیمه تمام کند اما احمد نور و مغانلو ضربات نهایی‌شان را دقیق نزدند.
نیمه دوم پرسپولیس افت کرد و با در نظر گرفتن در پیش بودن دربی تغییراتی که در ترکیب اعمال شد بیشتر در قالب تیم کنترل کننده قرار گرفت که در این فاز هم موفق بود و باز هم گل نخورد.

Page Generated in 0.0052 sec