printlogo


کد خبر: 231279تاریخ: 1400/4/1 00:00
طنزیم
به دنبال آقای فتاحی هستیم

هومن جعفری

در مورد بازی سوپرجام به اندازه یک دنیا سوژه هست منتهی نمی‌شود نوشت! فقط دلم می‌خواهد از تیکدری بپرسم با خودت چه فکری کردی که آنطوری اخراج شدی و تیمت را بدبخت کردی؟ یک سؤال هم از مدافع این فصل تراکتور و شاید مدافع فصل بعد پرسپولیس هست که نمی شود پرسید.
توضیح: دوستان در مورد سوپرجام سؤال کردند که دقیقاً چیست! سوپرجام چیزی است که اگر یک طرفش استقلال باشد، فدراسیون فوتبال اصرار دارد وقتی در اردوی خارج از کشور هستند حتماً برگزارش کند ولی وقتی تراکتور یک سمتش باشد، بدون نیاز به درخواست طرفین، مسابقه آنقدر عقب می‌افتد تا حاج صفی و شجاعی و دژاگه جدا شوند! بعدش دیگر هر وقت شد برگزار کنید!
رونوشت: اگر آقای فتاحی را دیدید، حتماً سلام گرم بنده را خدمت ایشان ابلاغ کنید! یک زمانی بر این باور بودند که عقب جلو شدن زمان سوپرجام حکم تعرض به ناموس فدراسیون را دارد!
*
حضور مأمور پلیس در اردوی تیم استقلال برای بازداشت بازیکن این تیم به علت برگشت خوردن چک را به اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل ساعی و پرتلاش و رئیس محترم مجمع باشگاه استقلال تبریک می‌گوییم. چهل روز دیگر می‌روید، دست‌کم تلاش کنید یک چیزی در این تیم باقی بماند که به نفر بعدی تحویل بدهید! مرسی!
*
این یکی طنز نیست.
رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان از اعزام ۸ ورزشکار در رشته‌های دوومیدانی و جودو به بازی‌های پارالمپیک توکیو خبر داد.
گفتم شاید این خبر جایی کار نشود، دست‌کم در ستون من چند کلمه‌ای از این نادیده‌ها و ناشنیده‌ها چند سطری نوشته شود.
 

Page Generated in 0.0054 sec