printlogo


کد خبر: 231274تاریخ: 1400/4/1 00:00
کسب سهمیه برای گل گهر حکم شگفتی را دارد
عاشوری: به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم
بالاخره در لیگ باید با همه تیم‌ها بازی کنید و ما این قرعه را به فال نیک می‌گیریم چون بازی مقابل استقلال و پرسپولیس برای بقیه تیم‌ها انگیزه به همراه خواهد داشت. از همین رو ما خیلی امیدواریم بهترین نمایش را ارائه دهیم و موفق عمل کنیم

گفت و گو
ناصرقراگزلو   
 
 علی‌اصغرعاشوری، هافبک تهاجمی و تکنیکی تیم گل‌گهر سیرجان که سابقه سال‌ها بازی در تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد و چند تیم دیگر را در کارنامه بازیگری‌اش دارد، در خصوص آخرین شرایط تیمش، رویارویی با دو تیم سرخابی و قرعه تیم‌شان در جام حذفی با ایران ورزشی صحبت می‌کند و البته از نمایش گل‌گهر در لیگ بیستم و جام حذفی رضایت کامل خودش را با توجه به دومین فصل حضور تیمش در لیگ برتر ابراز می‌دارد. در خصوص آخرین وضعیت گل‌گهر با بازیکن این تیم گفت‌وگویی داشتیم.
 
با توجه به اینکه مدتی است لیگ هم تعطیل شده، آخرین شرایط تیم‌تان به لحاظ فنی و بدنی چگونه است؟
 خدا را شکر وضعیت خوبی داریم. تمرینات منظم و با برنامه‌ای داشتیم و شرایط‌مان نرمال است. در حال مهیا شدن برای ادامه لیگ و بازی‌مان با استقلال هستیم. در همین خصوص و آمادگی بیشتر، بازی تدارکاتی با پیکان برگزار کردیم که این بازی را هم با نتیجه دو بر یک از حریف بردیم و آنها را شکست دادیم. بازی که فکر می‌کنم هم برای تیم ما و هم پیکان بسیار مثمرثمر بود.
تعطیلی لیگ به نظر به سود تیم‌تان تمام شد؟
 ما قبل از تعطیلی هم شرایط بدی نداشتیم و فقط جدا از بازی با پدیده در سایر بازی‌های قبلی‌مان اکثراً نتایج خوب و قابل توجهی کسب کرده بودیم اما به واسطه تعطیلی و کرونا و سایر مواردی که در لیگ بیستم به وجود آمد، موجب شد که لیگ برتر بیستم بسیار فرسایشی شود و بازیکنان به لحاظ روحی افت کنند و با مشکل مواجه شوند. از همین رو حرفم این است که کاش طوری برنامه‌ریزی می‌کردند که مسابقات لیگ برتر این قدر فرسایشی و طولانی نشود تا بازیکنان و تیم‌ها را دچار مشکل نسازد. تعطیلی لیگ هم به نظرم به سود هیچ تیمی و از جمله گل‌گهر نشد چون ما اصلاً با بحران نتیجه‌گیری مواجه نبودیم و جدا از بازی با پدیده که آخرین بازی‌مان قبل از تعطیلات بود، ما بازی قبل از آن یعنی تیم ذوب‌آهن را شکست داده بودیم و شرایط خوبی داشتیم.
شرایط‌‌‌‌تان به گونه‌ای بود که اوایل فصل خیلی‌ها گل‌گهر را مدعی کسب سهمیه می‌دانستند اما با وجود مدعیان قهرمانی، امیدی به کسب سهمیه دارید؟
تیم ما تا کنون و در سال ۱۴۰۰ نتایج خیلی خوبی به دست آورده و در بین ۱۶ تیم لیگ برتر موفق شده‌ایم فعلاً در رده چهارم قرار بگیریم که رتبه حائز اهمیت و قابلی محسوب می‌شود. از همین رو هم با قدرت می‌گویم تیم ما شانس کسب سهمیه را دارد و اصلاً ناامید و کم‌شانس برای رسیدن به جمع تیم‌های سهمیه‌بگیر محسوب نمی‌شویم و سعی داریم با تلاش بیشتر۷ بازی باقیمانده‌مان در لیگ را سپری کنیم.
بازی بعدی‌تان در لیگ، دیدار بسیار دشواری محسوب می‌شود. با این وجود به برد و کسب سه امتیاز امیدوارید؟
 بله، بازی بعدی ما با استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و ما باید به مصاف تیم قوی استقلال برویم که قطعاً دشواری‌های خاص خودش را همراه خواهد داشت اما با این وجود با توجه به شرایط خوبی که داریم خیلی امیدواریم بهترین نمایش ممکن را مقابل استقلال ارائه دهیم و به امید خدا دست پر از میدان خارج شویم.
نکته جالب اینکه بعد از رویارویی با استقلال باید به مصاف تیم پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی بروید. این دو رویارویی مقابل تیم‌های پر قدرت و مدعی پایتخت، آن هم در ورزشگاه آزادی را برای تیم‌تان بدشانسی نمی‌دانی؟!
 بالاخره در لیگ باید با همه تیم‌ها بازی کنید و ما این قرعه را به فال نیک می‌گیریم چون بازی مقابل استقلال و پرسپولیس برای بقیه تیم‌ها انگیزه به همراه خواهد داشت. از همین رو ما خیلی امیدواریم بهترین نمایش را ارائه دهیم و موفق عمل کنیم.
از آنجا که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود، غیبت تماشاگران دو تیم سرخابی پایتخت به سود تیم‌تان تمام می‌شود.
 شاید اما این را هم باید در نظر بگیریم که حضور تماشاگران شادی و هیجان را به همراه داشت و قطعاً می‌توانست باعث انگیزه بیشتر بازیکنان و هیجان تیم‌ها شود و انگیزه بازیکنان هم برای ارائه بازی جذاب‌تر بیشتر شود اما حالا شرایط به گونه‌ای خاص است و ما و تیم‌های سرخابی هر کدام برای موفقیت تیم‌های خودمان تلاش خواهیم کرد.
از بازی مقابل تیم‌های سرخابی چند امتیاز می‌گیرید؟
 به تیم‌مان خیلی امیدوارم و واقعاً فکر می‌کنم قادر هستیم شش امتیاز بازی مقابل تیم‌های سرخابی را کسب کنیم!
کسب سهمیه را با وجود تیم‌های مدعی نسبتاً زیاد برای گل‌گهر شدنی می‌دانی؟
 حضور در جایگاه چهارم و پتانسیل بالای تیم‌مان و کادر فنی‌مان امیدواری بزرگ‌مان در این فصل محسوب می‌شود و از آنجا که دومین فصل حضورمان در لیگ برتر را سپری می‌کنیم، فکر می‌کنم کسب سهمیه برای گل‌گهر سورپرایز این فصل محسوب خواهد شد و امیدوارم با تلاش بیشتر به این مهم برسیم.
استقلال فصل پر فراز و نشیبی را سپری کرده، با این وجود بازی با شاگردان مجیدی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
 استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خیلی خوبی در همه پست‌ها دارد اما ما هم برای این بازی دلمشغولی و برنامه‌های خاص خودمان را دنبال می‌کنیم و نسبت به تحقق آنها خیلی خوشبین و امیدواریم.
در تیم گل‌گهر کارنامه فنی‌ات چگونه بوده و فکر می‌کنی در این تیم عملکرد موفقی داشته‌ای؟
 تغییر تیم و حضور در یک تیم جدید برای بازیکن چالش سخت و هیجان‌انگیزی را همراه خواهد داشت اما با این وجود فکر می‌کنم عملکردم در تیمم مثبت بوده و با وجود آنکه در پست هافبک بازی کردم دو گل و چهار پاس گل برای همبازیانم مهیا ساختم که این موارد کارنامه قابل قبولی برایم ساخته و سعی می‌کنم باز هم در بازی‌های بعدی تیم‌مان هم بهتر و بیشتر از آنچه بازی کردم مفید و مؤثر واقع شوم.
در جام حذفی هم هنوز باقی مانده‌اید و باید در سیرجان به مصاف آلومینیوم بروید. با این وجود فکر می‌کنید که از سد تیم اراکی بگذرید و در مجموع با قهرمانی شگفتی‌سازی‌تان را تکمیل کنید؟
 آلومینیوم تیم سختکوش و چغر محسوب می‌شود که سخت می‌بازد اما با این وجود در طرف مقابل هم تیم ما قرار دارد که تا کنون دو مرحله از جام حذفی را با موفقیت سپری کرده و از آنجا که در بازی‌مان با آلومینیوم ما میزبان هستیم قطعاً شانس برد بیشتری را برای خودمان قائل هستیم. از این رو گذر از سد این تیم و حتی قهرمانی در جام حذفی را برای گل‌گهر شدنی می‌دانم چون جدا از لیگ فرسایشی، ما خوب به این نکته واقفیم که با چند بازی و برد دیگر می‌توانیم قهرمان شده و سهمیه بگیریم پس با تمام وجود تلاش کرده و اجازه نخواهیم داد شانس قهرمانی در جام حذفی به راحتی از دسترس‌مان خارج شود چه بسا که می‌دانیم این جام شانس بزرگی برای تیم ما محسوب می‌شود.
 

 


Page Generated in 0.0057 sec