printlogo


کد خبر: 231262تاریخ: 1400/4/1 00:00
خبر

سوپرجام تقدیم به درگذشتگان
جعفر سمیعی دیروز به همراه تعدادی از مدیران و معاونان باشگاه از جمله ابراهیم شکوری، علی عطایی و کاوه علی اسماعیلی به اتفاق همسر مهرداد میناوند و با کاپ قهرمانی سوپرجام بر سر مزار پیشکسوتان درگذشته پرسپولیس در بهشت زهرا (س) از جمله سه چهره تازه از دست رفته حضور پیدا کردند. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و گروه همراه به پاس قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های پیشکسوتان و برای ادای احترام در قطعه نام‌آوران و بر سر خاک مهرداد میناوند، علی انصاریان و حمید جاسمیان حضور یافتند و این قهرمانی را به آنها و دیگر پیشکسوتان و بزرگان درگذشته پرسپولیس تقدیم کردند.
 
تشکر نعمتی از آقا کریم
سیامک نعمتی که در بازی با سپاهان از ناحیه کتف مصدوم شده بود لحظاتی بعد از ورودش به زمین مقابل تراکتور و در دقایق پایانی مصدوم شد و از بازی بیرون رفت. ناراحتی سیامک نعمتی بابت این بدشانسی باعث شد تا او حتی لباس قهرمانی را در جشن این تیم بر تن نکند و با چهره‌ای مغموم در این مراسم حضور یابد. در این بین اما کریم باقری با مشاهده این شرایط با گرفتن جام قهرمانی از دیگر بازیکنان به سمت این بازیکن رفت و او را در جشن قهرمانی این تیم سهیم کرد. صحنه‌ای که بارها در صفحات مختلف در فضای مجازی بازنشر شده است. سیامک نعمتی هم با انتشار تصویری از این اتفاق جالب، از کریم باقری تشکر ویژه‌ای کرده و با جمله «مرسی که هستین آقا کریم» از اسطوره سرخ‌ها قدردانی کرده است.
 
ماجرای عدد چهل روی لباس قهرمانی
پرسپولیسی‌ها برای حضور روی استیج قهرمانی سوپرجام لباس ویژه‌ای به تن کردند که روی سینه آن عدد 40 خودنمایی می‌کرد و البته مشخص نبود به چه عنوان روی این لباس درج شده است. دیروز سایت باشگاه پرسپولیس در مطلبی احساسی در این خصوص توضیح داد. سوپرجام سال 1399 سی و سومین جام رسمی پرسپولیس بود و چنانچه سه جام در تورنمنت‌های دوستانه هم به آن اضافه شود تعداد جام‌های باشگاه به 36 می‌رسد. حالا پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام 1400 و لیگ قهرمانان آسیای 2021 را در پیش دارد و با هدف فتح هر چهار جام پیش می‌رود که البته بلندپروازانه است اما چنانچه سرخ‌ها بتوانند هر چهار جام را بگیرند به عدد 40 خواهند رسید.

Page Generated in 0.0036 sec