printlogo


کد خبر: 231254تاریخ: 1400/4/1 00:00
خبر

  کروس به رونالدو چه گفت؟
 تونی کروس، ستاره آلمان فاش کرد که او و کریستیانو رونالدو، کاپیتان پرتغال، پس از دیدار در یورو درباره چه چیزی با هم صحبت می‌کردند.
پیروزی 4-2 آلمان برابر پرتغال یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این تورنمنت تا به اینجا بوده که یک حاشیه جالب هم داشته. در بین تصاویر منتشر شده از این بازی، تصویری هم از صحبت صمیمانه تونی کروس و کریستیانو رونالدو وجود دارد.
پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی دوربین‌ها کریستیانو رونالدو و تونی کروس را نشان دادند که در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و مشغول صحبتند.
با توجه به جدایی سرخیو راموس کاپیتان باسابقه رئال مادرید از این باشگاه، صحبت کروس و رونالدو شایعات زیادی را به راه انداخت اما اکنون تونی کروس فاش کرده است که مکالمه آنها ساده‌تر از این صحبت‌ها بوده است.
 کروس در قسمت جدید پادکستی که به همراه برادرش دارد، گفت: «من چهار سال در کنار او بازی کردم و اغراق نمی‌کنم وقتی می‌گویم که من بزرگترین موفقیت‌ها را در کنار او و به لطف او کسب کردم. ما در رختکن تیم همیشه کمدهایمان کنار هم بود و همسایه بودیم. بنابراین معلوم است که از دیدار دوباره او خیلی خوشحال شدم. او خیلی وقت پیش رفته و ما پس از آن آنقدرها همدیگر را ندیده‌ایم.»
کروس درباره صحبت‌هایش با رونالدو گفت: «واضح است که ما کمی درباره بازی صحبت کردیم و همچنین درباره بازی‌هایی که در پیش داریم حرف زدیم. من برای او آرزوی موفقیت کردم و گفتم که امیدوارم به مرحله بعدی صعود کنند. در کنار ما البته. به جز این من از او پرسیدم که اوضاعش در ایتالیا چطور است، او سه سال است که آنجاست. بعد از بازی زیاد وقت نداری و هر کاری هم بکنی به چشم می‌آید. داخل هم که رفتیم پیراهن‌هایمان را با هم عوض کردیم. دیدن دوباره او خیلی خوب بود.»
کروس همچنین در این بازی با په‌‎په، یک هم‌تیمی سابق دیگر خود که سه فصل در رئال با او همبازی بود، ملاقات کرد: «په‌په هم پسر فوق‌العاده‌ای است که گاهی اوقات در زمین بسیار وحشی به نظر می‌رسد و خیلی آدم خوبی به نظر نمی‌آید اما خارج از زمین آدم واقعاً خوبی است. کریستیانو هم دقیقاً همینطور. مثل هم هستند.»
 
 
یوگی، حالا می‌توانیم رویای چه چیزی را داشته باشیم؟
آلمان موفق شد در دومین مسابقه خود پرتغال را شکست دهد تا ناگهان حتی امید به قهرمانی «مانشافت» نیز جان بگیرد.
آلمان پس از شکست برابر فرانسه در بازی نخست با ناامیدی و انتقاد زیادی روبه‌رو شد اما در دومین مسابقه خود در یورو 2020، 4 گل به پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی زد تا نور جدیدی بر دل این تیم بتابد.
یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، با این پیروزی و نمایش عالی شاگردانش نشان داد که هنوز دود از کنده بلند می‌شود. «بیلد» آلمان نیز مطلبی پراحساس خطاب به سرمربی تیم ملی این کشور نوشته است:
 
و ناگهان امید به قهرمانی برگشت
یوگی لوو همچنین با نمایشی عالی به همه منتقدانش نشان داد: ما هنوز هم می‌توانیم برابر رقیبان بزرگ پیروزی‌های بزرگ کسب کنیم!
 
حتی به عنوان سرمربی تیم ملی تو می‌توانی در پایان روز نفس راحتی بکشی
وقتی اتوبوس تیم ملی آلمان در ساعت 11:30 شب و بعد از حدود دو ساعت رانندگی به کمپ این تیم رسید، لوو هدفون در گوش جلوی اتوبوس چرت می‌زد.
 
یوگی، ما حالا می‌توانیم رویای چه چیزی را داشته باشیم؟
در هر صورت تکلیف صعود از گروه روز چهارشنبه در بازی برابر مجارستان مشخص می‌شود اما پس از پیروزی قانع کننده مقابل رونالدو، ناگهان به نظر می‌رسد که خیلی چیزهای بیشتری پیش روی ما وجود دارد: با چنین عملکردی می‌توانیم در مرحله یک هشتم نهایی حریفانی مانند انگلیس یا هلند را نیز پشت سر بگذاریم. و بعد حتی خیلی جلوتر برویم...
یوگی نیز اعتقاد دارد که اکنون بسیاری چیزها ممکن است رخ دهند: «پیروزی خوبی بود، حتی خیلی خوب بود. چنین موفقیتی یک قدرت مضاعف به ما می‌دهد. در یک تورنمنت باید مرحله به مرحله و گام به گام پیش برویم. کارمان برابر مجارستان شاید حتی سخت‌تر هم باشد. به اندازه کافی تیم‌های قدرتمند وجود دارند. آن تیم‌هایی که در یکی دو بازی اول کاملاً عالی بازی می‌کنند و همه چیز برایشان بدون مشکل پیش می‌رود، به ندرت توانسته‌اند در یک تورنمنت قهرمان شوند.»
این حقیقت که ما ناگهان دوباره می‌توانیم رویای قهرمانی را ببینیم نیز به دلیل تعدیل تاکتیک‌های یوگی است: او به سیستم خود پایبند ماند اما بازیکنان کناری را چنان جلو کشید که اغلب در ردیف اول حملات بودند. آیا این سیستم جدیدی خواهد بود که قهرمانی را برایمان به ارمغان می‌آورد؟ این همان سیستمی است که به ما اجازه داده هنوز قادر به دیدن رویای قهرمانی باشیم... 
 

Page Generated in 0.0048 sec