printlogo


کد خبر: 231095تاریخ: 1400/3/29 00:00
گروه E پیچیده شد
سه امتیاز مهم سوئد

سوئد بعد از متوقف کردن اسپانیا در ابتدای هفته موفق شد با گل امیل فورسبرگ از روی نقطه پنالتی، اولین پیروزی خودش را در یورو ۲۰۲۰ به دست بیاورد.
در ابتدای بازی سوئد توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه اسلواکی ایجاد کرد اما در به ثمر رساندن گل ناکام بود تا کار به تعادل کشیده شود.
در ادامه مسابقه این اسلواکی بود که کنترل کار را در اختیار گرفت. با این حال به طور کلی در نیمه اول کار متعادل دنبال شد اما دو تیم در ایجاد موقعیت روی دروازه یکدیگر ناکام بودند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.
اسلواکی می‌توانست در دقایق ابتدایی نیمه دوم گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه اونری دودا با اختلاف کمی از بالای دروازه سوئد عبور کرد.
در دقیقه 59 مهم‌ترین موقعیت بازی توسط سوئد خلق شد. ارسال به روی دروازه اسلواکی با ضربه سر لودویگ آگسستینسن همراه شد اما در این صحنه دروازه‌بان اسلواکی یک واکنش استثنایی از خود به نمایش گذاشت و توپ را راهی کرنر کرد.
در دقیقه 67 بازهم این سوئد بود که می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند اما ضربه سر الکساندر ایساک با اختلافی بسیار کم از بالای دروازه اسلواکی به بیرون رفت.
در دقیقه 71 باز هم الکساندر ایساک حرکت فوق‌العاده‌ای را از جناح چپ انجام داد و بعد از عبور از سد چند بازیکن اسلواکی شوت محکمی را روانه دروازه این تیم کرد اما باز هم درخشش دروازه‌بان اسلواکی مانع از گلزنی سوئد شد.
در دقیقه 76 روبن کوایسون با دروازه اسلواکی تک به تک شد اما بعد از عبور از سد دروازه‌بان این تیم با خطا متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. امیل فورسبرگ پشت توپ رفت و دروازه اسلواکی را باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.
در ادامه مسابقه اسلواکی حملاتی را روی دروازه سوئد ترتیب داد اما در باز کردن دروازه این تیم ناکام بود تا بازی با همان یک گل به سود سوئد خاتمه پیدا کند و این تیم به صدر جدول گروه برسد.
با این نتایج کار گروه E پیچیده می‌شود. اسلواکی که در بازی اول شگفتی‌ساز بود و هر ۳ امتیاز از لهستان را گرفت و اسپانیا که امروز باید به مصاف لهستان برود به همراه سوئد برای صدرنشینی هنوز امید و شانس دارند و همین وضعیت را غیرقابل پیش‌بینی کرده.
 

Page Generated in 0.0061 sec