printlogo


کد خبر: 231020تاریخ: 1400/3/27 00:00
خبر

کمیته انضباطی فعال می‌شود
سید مجید صدری، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با ابراز تأسف مجدد بابت درگذشت زنده‌یاد حمید جاسمیان، پیشکسوت و عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس، خبر از معرفی عضو جدید این کمیته در روزهای آینده و آغاز به فعالیت دوباره آن داد. رئیس هیأت مدیره که ریاست کمیته انضباطی باشگاه را نیز برعهده دارد، تأکید کرد در روزهای آینده با معرفی عضو جدید، این کمیته فعالیت خود را از سر می‌گیرد. گفتنی است در حال حاضر، سید مجید صدری و مرتضی دریس ملائکه دو عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هستند.
 
رادو برمی‌گردد؟
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین شرایط رادوشویچ گفت: «به دلیل بازی‌های تیم ملی به کادر فنی، تیم و رادوشویچ مرخصی دادیم. رادوشویچ چند سال در پرسپولیس بوده و زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده است. دلخوری‌هایی پیش آمده بود که امیدوارم برطرف شود و او طی یکی دو روز آینده برگردد تا هواداران نگران دروازه و کورس رقابت‌های لیگ نباشند.»
 
مرگ دلخراش
 مهاجم سابق
محمد مغانلو که در سال 1394 عضو تیم فوتبال پرسپولیس بود و سپس به عنوان سهمیه جوانان راهی گسترش فولاد تبریز شد، به شکلی دلخراش درگذشت. از قرار معلوم او در حال نصب بنر تبلیغاتی در قسمت ریل راه‌آهن بوده که با برخورد قطار آسیب دیده و درگذشته است. این بنر تبلیغاتی برای برادر محمد مغانلو بود که کاندیدای شورای نسیم شهر شده است. مغانلو سال گذشته به عنوان بازیکن سرباز راهی فجر سپاسی شیراز شد تا در این تیم خدمت سربازی را پشت سر بگذارد.
 
 
سند درفشی‌فر به نام پرسپولیس 
با وجود اینکه چند روز قبل یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرده بود ورزشگاه درفشی فر چند معارض دارد و تکلیف مالکیت این ورزشگاه مشخص نیست اما جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود با قاطعیت به هواداران اعلام کرد سال گذشته و بر اساس مصوبه هیأت وزیران سند تک برگ این ورزشگاه به نام پرسپولیس زده شده و هیچ چیزی مالکیت باشگاه را بر این ورزشگاه تهدید نمی‌کند. سمیعی تأکید کرده این مسأله هیچ حاشیه‌ای ندارد و سند قطعی به نام پرسپولیس خورده است.
 

Page Generated in 0.0053 sec