printlogo


کد خبر: 231019تاریخ: 1400/3/27 00:00
سوژه

اختلاف مالی اسماعیلی با استقلال
فرشید اسماعیلی مدتی است با مدیران باشگاه استقلال بر سر اخذ مطالبات خود اختلاف دارد. این بازیکن که نمایش بسیار خوبی در ماه‌های اخیر داشته و به واقع یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال محسوب می‌شود، اعلام کرده باشگاه تا کنون فقط  25 درصد از حقوقش را پرداخت کرده است. این ماجرا دلخوری شدید هافبک میانی استقلال را به دنبال داشته است. اسماعیلی در این راستا با فرهاد مجیدی هم حرف‌هایی زده و به سرمربی استقلال گفته چه مشکلاتی دارد. بدون شک اگر مشکل اسماعیلی حل نشود این بازیکن با روحیه در تمرینات استقلال شرکت نخواهد کرد و مدیران باشگاه استقلال باید زودتر تأمین اعتبار کنند. البته این مشکل تنها متعلق به اسماعیلی نیست و دیگر بازیکنان نیز مطالباتی از باشگاه دارند که هنوز پرداخت نشده و سرمربی استقلال هم به این ماجرا اشاره کرده بود.
 
 
یک روز استراحت برای استقلال
تمرینات استقلال امروز انجام نمی‌شود. دلیل این تصمیم استراحت به بازیکنان بابت انجام تمرینات نسبتاً فشرده در روزهای گذشته است. قرار است تمرینات استقلال از جمعه دنبال شود. تمریناتی که آخرین مرحله از آماده‌سازی برای بازی مقابل شهرخودرو (پدیده) است. استقلال 31 خرداد ماه مقابل شاگردان رحمتی قرار خواهد گرفت. این بازی برای بازگشت استقلال به کورس بسیار مهم است و فرهاد مجیدی نیز اهمیت آن را به خوبی می‌داند.
 
 
برای شیخ دوباره بلیت گرفتند
مسئولان باشگاه استقلال برای دیاباته بلیت گرفته‌اند تا این بازیکن هم به زودی در تمرین استقلال حاضر شود. آخرین خبرها درباره زمان بازگشت دیاباته این است که برای پنجشنبه بلیتی تهیه شده تا این بازیکن از طریق فرانسه به ایران بازگردد. چند روز قبل نیز پروازهای هوایی میان ایران و فرانسه بازگشایی شده است و بعید است که شیخ برای بازگشت به ایران مشکلات روزهای قبل را داشته باشد.

Page Generated in 0.0050 sec