printlogo


کد خبر: 231016تاریخ: 1400/3/27 00:00
هلند-اتریش، گروه C، ساعت 23:30
پیش به سوی صعود

هلند و اتریش می‌توانند بدون فشار دومین بازی خود در مرحله گروهی را در استادیوم یوهان کرویف آمستردام برگزار کنند به دلیل آنکه بازی اولشان را برده‌اند. هلند ۳ بر ۲ اوکراین را برده و اتریش با دریافت یک گل کمتر از سد مقدونیه شمالی گذشت.
هلند با وجود پایان پراضطرابی که برابر اوکراین داشت، نتیجه خوبی به دست آورد و بعید است فرانک دی بوئر مربی ۵۱ ساله میزبان تغییراتی نسبت به ترکیب آن بازی در تیمش ایجاد کند. 
ماتیس دلیخت بازی شنبه را به دلیل مصدومیت کشاله ران از دست داد. مدافع یوونتوس به تمرین‌های عادی برگشته اما احتمالش کم است که روی او ریسک کنند با توجه به بازی‌های مهم‌تری که در پیش است.
در واقع اگر هلند در بازی امشب برنده شود و صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی را قطعی کند احتمالاً دی بوئر وسوسه می‌شود به چند بازیکن کلیدی در دیدار آخر گروه مقابل مقدونیه استراحت بدهد و امثال دلیخت، رایان گراون برچ و لوک دیونگ کمی فرصت بازی به دست می‌آورند.
فرانکو فودا اما بیشتر باید فکر کند چون میشاییل گرگوریتش و مارکو آرناتوویچ در برد مقابل مقدونیه از روی نیمکت به زمین آمدند و درخشان بودند. شادی گل همراه با خشم آرناتوویچ نشان داد خیلی با قرارنگرفتن در ترکیب اصلی کنار نمی‌آید هرچند مربی گفت رفتار جنجالی او بیشتر به خاطر مصدومیت‌های اخیرش بوده ضمن اینکه از احتمال بالای حضور او در ترکیب اصلی در بازی با هلند صحبت کرد.
احتمالش زیاد است که مهاجم سابق وستهام و استوک سیتی که در حال حاضر در چین بازی می‌کند جلوتر از کریستوف بومگارتنر در ترکیب باشد. آن موقع برای بازی در کنار او میان گرگوریتش 193 سانتیمتری و ساشا کالادزیچ دومتری رقابت خواهد بود.
 
ترکیب احتمالی دو تیم
هلند: استکلنبرگ؛ تیمبر، دی فرای، بلیند؛ دامفرایس، دی رون، دیونگ، واینالدوم، فان آنهولت؛ دپای، وگهورست
اتریش: باخمن؛ دراگوویچ، آلابا، هاینترگر؛ لاینر، لایمر، اشلاگر، سابیتزر، اولمر؛ آرناتوویچ، کالادزیچ
 
دیگر دیدارها
مقدونیه شمالی.....................اوکراین، گروه C؛ ساعت 17:30
دانمارک.............................بلژیک، گروه B؛ ساعت 20:30

 


Page Generated in 0.0050 sec