printlogo


کد خبر: 231012تاریخ: 1400/3/27 00:00
توپ و تور

اسلوونی؛ حریف دوازدهم ایران در لیگ ملت‌ها
جدال سخت با تیم شگفتی‌ساز
تیم ملی والیبال عصر امروز در سومین بازی خود از هفته پنجم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف تیم اسلوونی می‌رود. تیمی که شگفتی‌‌ساز این دوره از رقابت‌ها لقب گرفته و بسیاری از قدرت‌‌ها از جمله لهستان و روسیه را شکست داده است. اسلوونی همچنان یکی از شانس‌های صعود به مرحله نهایی است و در صورت کسب نتیجه خوب در چهار بازی پایانی خود، می‌‌تواند با تکمیل شگفتی، با قرار گرفتن در یکی از جایگاه‌های اول تا چهارم، راهی مرحله نهایی شود.
تیم ایران هم اگرچه روی کاغذ شانس بسیار اندکی برای صعود دارد اما با توجه به شرایط جدول و بازی‌های باقی مانده، باید تا حدود زیادی از در نظر گرفتن شانس صعود به مرحله نهایی صرفنظر کند و تنها به بالاتر بردن جایگاه در جدول و صد البته استفاده خوب از بازی‌های پیش رو مقابل فرانسه، لهستان و آرژانتین تمرکز کند.
رقابت ایران و اسلوونی که دوازدهمین بازی دو تیم در این رقابت‌ها خواهد بود، از ساعت 18:30 امروز در ریمینی ایتالیا آغاز خواهد شد.
 
برنامه بازی‌های امروز:
آرژانتین ................. صربستان ۱۲:۳۰
بلغارستان ................... روسیه ۱۴:۳۰
ژاپن ............................. کانادا ۱۵:۳۰
استرالیا ........................ برزیل ۱۷:۳۰
ایران ....................... اسلوونی ۱۸:۳۰
هلند .......................... آمریکا ۲۰:۳۰
فرانسه ............................... ایتالیا ۲۲
آلمان ...................... لهستان ۲۳:۳۰
 
 
هندبال جام باشگاه‌های آسیا
جدال سرنوشت‌ساز برای مس
تیم هندبال العربی قطر که سعید برخورداری دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران را به خدمت دارد، در سومین دیدارش در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا مقابل السالمیه کویت که سجاد استکی لژیونر هندبال ایران را به خدمت دارد، قرار گرفت و توانست در این بازی با حساب ۳۵ بر ۳۰ به برتری برسد.
العربی در دوره قبل مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا به عنوان قهرمانی رسید و اکنون با ۶ امتیاز صدرنشین گروه است و می‌خواهد از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند.
سجاد استکی عضو تیم باشگاهی سیزن رن فرانسه است و به صورت قرضی در این مسابقات تیم السالمیه کویت را همراهی می‌کند.
در سایر دیدارهای دیروز تیم مس کرمان مقابل تیم ازبک ازبکستان قرار گرفت و این بازی با نتیجه ۳۵ بر ۲۴ به سود شاگردان صادقی به پایان رسید.
نیمه اول این بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۰ به سود مس کرمان تمام شد. مهدی بیجاری در نیمه نخست آسیب دید که البته این آسیب جدی نبود.
پیش از این تیم مس کرمان مقابل القطن یمن و الوحده عربستان به برتری رسید و مقابل الکویت شکست خورده بود. مس کرمان در گروه B مسابقات هندبال باشگاه‌های آسیا قرار دارد و اکنون با ۶ امتیاز از چهار بازی خود در رده سوم جدول گروه خود قرار دارد و منتظر نتیجه بازی‌های تیم‌های همگروه خود باقی می‌ماند. تیم‌های الدحیل و الکویت نیز ۶ امتیازی هستند و ازبک، الوحده و القطن در رده‌های پایینی این گروه جای گرفته‌اند.
مس ایران در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی، امروز و از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف الدحیل قطر، صدرنشین این رقابت‌ها، خواهد رفت که در صورت پیروزی جواز حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها را کسب خواهد کرد، در غیر اینصورت برای تعیین مقام پنجم و ششم در مرحله بعد با تیم سوم گروه A مسابقه خواهد داد.
تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دیگر نماینده ایران در این مسابقات روز گذشته با قرعه استراحت روبه‌رو بود.
مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا از ۲۲ تا ۳۱ خرداد به میزبانی جده عربستان انجام خواهد شد. ایران در این مسابقات ۲ نماینده دارد که مس کرمان از چهار بازی موفق به کسب ۶ امتیاز شده است و در رده سوم گروهش قرار دارد اما نیروی زمینی شهید شاملی کازرون هر سه بازی‌اش را واگذار کرده و در رده پنجم گروه ایستاده است.

 


Page Generated in 0.0040 sec