printlogo


کد خبر: 231005تاریخ: 1400/3/27 00:00
مصاحبه و خبر

واکنش باشگاه تراکتور به ادعای منصوریان 
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حدود یک ماه قبل رأی کمیته وضعیت را درباره پرونده شکایت علیرضا منصوریان از تراکتور تأیید کرد و بر این اساس باشگاه تبریزی به پرداخت 870/384/281/19 به سرمربی سابق خود ظرف مدت 10 روز محکوم شد. این در شرایطی است که تراکتور تاکنون این مبلغ را به منصوریان پرداخت نکرده تا وی به تازگی مدعی شود پرونده را به AFC برده زیرا نمی‌تواند صبر کند تا اتفاقاتی که پس از ماجرای شکایتش از باشگاه نفت تهران رخ داد، تکرار شود. اسماعیل گودرزی، معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فارس، درباره این ادعای منصوریان اظهار داشت: «تا جایی که از طریق فضای مجازی مطلع شدیم وی رأی کمیته وضعیت و استیناف را به AFC اطلاع داده و منتشر کرده اما شکایتی انجام نداده است. مگر چند بار باید از یک پرونده شکایت کند؟ یک بار در کمیته وضعیت شکایت کرد و رأی آن هم صادر شد. البته ما هنوز ابلاغیه‌ای دریافت نکرده‌ایم.» او درباره آخرین وضعیت اعتراض مجدد باشگاه تراکتور به این پرونده می‌گوید: «وقتی کارهایش انجام شد درباره‌اش صحبت می‌کنیم.»
 
 
گروسیان: 
دوست دارم سال‌ها در صنعت نفت بمانم  
فرزین گروسیان دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت تیمش می‌گوید: «تیم ما خوشبختانه وضعیت خوبی دارد و اردوی تدارکاتی در تهران باعث شد تا شرایط بدنی بازیکنان بهتر شود. از طرفی تمرینات خوبی را انجام دادیم و دو بازی دوستانه هم با سپاهان و پرسپولیس داشتیم که شکست نخوردیم. خوشبختانه روحیه تیم خوب است و امیدوارم در ادامه بازی‌های لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.»
او درباره عملکردش اینطور می‌گوید: «من چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه بازی کنم، همیشه با تمام وجود درون دروازه قرار می‌گیرم و دوست دارم عملکردم طوری باشد که هواداران و کادر فنی راضی باشند. من هیچ‌وقت در زمین بازی کم نمی‌گذارم و این موضوع برایم بسیار مهم است. حالا اینکه عملکردم چگونه بوده است باید هواداران و کادر فنی نظر بدهند.» گروسیان می‌خواهد یک نفتی باقی بماند: «‌من صنعت نفت و هوادارانش را دوست دارم و علاقه خاصی به مردم آبادان دارم. صنعت نفت یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است و من خودم را سرباز این تیم می‌دانم. من دوست دارم سال‌ها در صنعت نفت بمانم و پوشیدن پیراهن این تیم برای من افتخار بزرگی است.»
 

Page Generated in 0.0056 sec